Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Viritys => Turbo- ja remmiahtaminen => Aiheen aloitti: juhal - 21.08.2011, 20:49:27
-
Elikkä yks kappale dellortto dhla turbokoneessa ja ostin nuo misabin värinänvaimennuskumit siihen. Mitenkä mahtaa nuo kumit pelata ahdetussa koneessa, pullahtaako heti pihalle tms? Entä onko muun mallisia värinänvaimennuskumeja olemassa turbokäyttöön?
-
misabit on ihan hyvät miulla on kanssa ja ei mitään ongelmaa, pitäs ainakin 1,5 bar sietää jossei enempikin ne kaasarit pitää vaa vetaa kireemmälle kun vapareissa niin säästyt pullahtamiselta. jätä kiinnityspulteissa olevien rikkojen ja kumin väliin noin 1mm niin on sopiva kireys.. kai tilasit ne pulttien kumit ja rikat myös? ::)
-
(http://www.freetechnics.fi/200109%20056p.jpg) Tollaset kumit löytyy.
-
hyvä homma ei muutakun kiinni ja kovaa ajoa ;) älä sit vedä tosiaan liian tiukkaan ettei lohkea kaasari :P
-
itellä ei kyl ole 48DHLA:ssä mittää kumeja tein paperista tiivisteen ja ohuelti silokoni väliin ja avot!!
http://kuvablogi.com/nayta/3233354/ (http://kuvablogi.com/nayta/3233354/)
-
itellä ei kyl ole 48DHLA:ssä mittää kumeja tein paperista tiivisteen ja ohuelti silokoni väliin ja avot!!
http://kuvablogi.com/nayta/3233354/ (http://kuvablogi.com/nayta/3233354/)
Kuulemma saattaa jossain tapauksissa ruveta bensanpinta väreilemään ja menee seokset persiille, siitä tais olla täälä tai vanhalla foorumilla oikeen penkkilappukin todisteena. Ja toinen asia on se, että ainakin dhla40 lortoista hajoaa kohon kiinnitykset pitemmän päälle tärinästä.
-
Kuulemma saattaa jossain tapauksissa ruveta bensanpinta väreilemään ja menee seokset persiille, siitä tais olla täälä tai vanhalla foorumilla oikeen penkkilappukin todisteena. Ja toinen asia on se, että ainakin dhla40 lortoista hajoaa kohon kiinnitykset pitemmän päälle tärinästä.
Juu, se varmaan riippuu koneen tasapainotuksesta, kierrosalueesta jne. mutta sitä on kyllä sattunu, että yläkierroksilla värinä saa sopan helmeilemään ja seos karkaa laihalle. Ilmeisesti näin, koska mikään säätö ei tuohon auttanut, mutta kumien kanssa saatiin käynti heti kohdilleen. Onhan noita kaasareita tietysti ihan tehdasasennuksena ollut kovilla tiivisteillä. Ja tosiaan kohoja meni itselläni kolme kappaletta paperitiivisteiden kanssa.