Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 700, 900 & S/V90 => Aiheen aloitti: Verska - 28.04.2017, 23:07:44
-
Elikkäs 740 -84 D24TIC (aiemmin D24T) kytkin rupeis olemaan vaihtokunnos. Vaihteistona toimii m46. Kävin paikallises varaosapuljus kysymäs kytkinpaketin hintaa niin 250e jäi hintaa sachsin vakiopaketille. Ja nyt kysymys kuuluu että ostanko oikeen kytkimen jos levyn halkasija 228mm ja booriluku 22? Mites toi vakiokytkin kestää viritystä, toki ei nyt isoista vireistä puhuta kun alukuuleri keulalla, kilon paineet vakioahtimella ja sopivasti syöttöö. Olishan se sre 763 paree mutta opiskelijabudjetilla mennää.
-
Kestää tuo vakiokytkin nuo 1 bar ahdot ja vähäisen syötön noston ja tuo 22 boorinen, 228mm levy sopii tuon M46:sen kanssa.