Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 700, 900 & S/V90 => Aiheen aloitti: Volvodani - 04.05.2017, 12:58:34
-
Tuli hankittuu 960 farkku -95 2.5i manuaali.
kun toss nyt muutamaan otteeseen yrittäny vähä saada kahdella pyörimään mut ei...
eiks nois kaikissa oo lukko vai onks näissä montaki perä ja loota vaihtoehtoo??
vinkkejä kiitos?
-
1055 on ilman lukkoa ja 1065 lukolla, yleensä niissä on tarra tallella(perän malli ja välitys), josta asia selviää. Ja se löytyy joko tuosta kohtaa
(http://i386.photobucket.com/albums/oo307/cxt2/61bd863e1a9c2ee744f69253946ef697_zpspe120lvj.jpg)
Tai paremmin näkyvänä tästä kohden
(http://i386.photobucket.com/albums/oo307/cxt2/80dd7e14eb2437c2f864d505a446b4ed_zpsmlj758fj.jpg)
Manuaaleja on 4 erilaista M90 L j H, sekä L2 ja H2.
L(low) H(high) eroavat 1. ja 2. vaihteen välityksiltään. Nuo L2 ja H2 mallit samoin, lisäksi niissä on pidempi 5. vaihde, vahvempi koppa, sekä yleensä kehittyneempi synkronointi(ei aina :))
-
Lukko on lisävaruste. Vähemmän tullut lukollisia itelle vastaan. Ja vielä vähemmän varaosatarroja.
-
Eilleen piti vielä kunnolla paikalla kokeilla vähä polttaa gummia niin kyllä se perä lähte luistaan sivulle ja kaks raitaa jäi... :2funny:
että kai siellä on.
mitäs öljyjä on periin ja lootiin käytetty näihin?? kannattaisko jotai lukon kitka aineita laittaa??
-
Manuaaleja on 4 erilaista M90 L j H, sekä L2 ja H2.
L(low) H(high) eroavat 1. ja 2. vaihteen välityksiltään. Nuo L2 ja H2 mallit samoin, lisäksi niissä on pidempi 5. vaihde, vahvempi koppa, sekä yleensä kehittyneempi synkronointi(ei aina :))
mikäs näistä nyt sitten on se "paras"?? ;D