Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 700, 900 & S/V90 => Aiheen aloitti: Tuppuri - 26.08.2011, 08:31:22
-
Joo eli jättää kierroksia päälle ja ku polkasee hätäsesti kaasua ni saattaa tulla ales... Käy päästömittarin mukaan suht rikkaalla, voisko olla se lämpötila-anturi joka temppuilee. Kierrokset jää sinne 1500rpm paikkeille mikä on saman verran kuin kylmänä käynnistäessä. Onko ohjaukselle ja lämpömittarille omat anturit ja jos joku muu anturi vaikuttaa olkaa kilttejä kertoo..
-
Noh... Näistä romppeista on paljon juttua kun käyttää tuota hakua...
Olen siis kiltti. :D
Jos nopee kaasunpainallus auttaa, voi kaasuläppäkytkin olla viallinen tai säädetty liian hilkulle. Kato nyt se ensin. Vaikkapa kone sammuksissa kokeile kääntää kaasua päälle, kuuluuko kytkimestä se naksahdus heti alussa? Jos ei kuulu, pielessä on.
Onhan joku neropatti voinut vaikka säätää joutokäyntiä kaasuvaijeria kiristämällä... :nuhtelu
Ruiskulle ja mittarille on tässä mallissa omat anturit.
-
Voisiko saada vielä missä kukin antureista sijaitsee ja kumpi on kumpi :)
-
Etummainen on mittarille. Ruiskun anturi on sitten seuraava, siinä on sellainen kaksjohtonen töpsä.
Tommonen:
(http://www.worldcarparts.co.uk/DesktopModules/Store/Thumbnail.aspx?IP=/Portals/4/Other/FA7.3192.jpg&IW=300)