Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => S60, V70 (vm.00-07), S80 (vm. -> 06), XC90 => Aiheen aloitti: harald - 22.07.2017, 15:06:56
-
Moi
Olen koittanut kaivella netistä vastausta,mutta en ole löytänyt.
Meikäläisen kärryssä on Bosch SuperPlus FGR7DQE+ 23+ proput kiinni joilla on nyt ajettu
n 17000 km,olleet kiinni kohta 4 vuotta,moottori toimii ok käynnistyy hyvin tyhjäkäynti ok
S60 103kw 2001
Olisiko kokemuksia asiasta ?
-
Normaali 60tkm.
-
Normaali 60tkm.
Kiitos vastauksesta,mutta mistä tuo 60tkm vaihtovälin tieto on peräisin ?
-
Volvon antama vaihtoväli on 60tkm. Alkuperäiset tulpat vapariin ovat kolmikärkisiä.
-
Volvon antama vaihtoväli on 60tkm. Alkuperäiset tulpat vapariin ovat kolmikärkisiä.
[/quote
kiitos vastauksesta
tiedä sitten mitkä ovat volvon alkuperäiset 3 kärkiset tulpat mutta Boschin 4 kärkisten tulppien suositeltu vaihtoväli on edelleen?
-
sama 60tkm 3 ja 4 kärkisille.
-
Miten yksikärkiset vaihtoväli(turbot)?
-
Miten yksikärkiset vaihtoväli(turbot)?
60tkm
-
Miksi minulla 960:ssä oli 15tkm ajetut tulpat tosi kuluneet kun viimeksi vaihdoin? Volvolta ostetut kolmikärkiset ???
-
8) 14v ja rapiat 100000km, pitäisköhän vaihtaa? Ei kyllä minkäänmoisia ongelmia havaittavissa.