Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 200 => Aiheen aloitti: FenixOmena - 15.08.2017, 00:16:05
-
Ah.. kjetin ihmeellinen maailma kätkee taas uuden seikkailun puoleensa.
Kyseessä 244 vm-79 b21e kone ja automaattiloota. Auto laitettiin pitkän seisonnan jälkeen käyntiin ja hyvin lähtikin kun laitettiin uutta bensaa tankkiin ja uusi virranjakajan kansi sekä tulpan johdot. Mukavasti lähti käymään seuraavankin kerran ja tyhjäkäynti oli ihanan tasainen. Kaikesta tästä toimivuudesta innostuneena vaihdettiin vesipumppu ja jakohihna (jako ei ole ongelma! Se on kohillaan kyllä) ja taas tuutattiin käyntiin ettei mitään. Seuraavan kerran tästä kun auto laitettiin käyntiin se kävi hyvin tyhjäkäyntiä pitkään kunnes lämmetessään rupesi yskimään ja loppujenlopuksi ei kestänyt kaasua vaan sammui.
Nyt siitä on testattu että kipinä tulee ja tulppiakin on vaihdeltu.
Bensaa tulee ainakin määräjakajalle saakka.
Pääpumppu on vaihdettu ja jopa koko määräjakaja kaikkineen kiluineen mutta ei se vaan käynnisty.
Bräkleeniä suoraan kitusiin niin saattaa hörähtää mutta ei jää käymään.
Annetaanko autolle vielä mahdollisuus vai dynamiittia?
Ideoita otetaan vastaan! :ristus
-
lisäilmaluistilta tuleva letku kiinni imusarjan alla aika keskellä?
-
lisäilmaluistilta tuleva letku kiinni imusarjan alla aika keskellä?
On
-
Ruiskurele .ohjauspaineensäädin