Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi

Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 200 => Aiheen aloitti: DeeViis - 19.08.2017, 21:41:20

Otsikko: 240 ruiskun muutos kaasariksi?
Kirjoitti: DeeViis - 19.08.2017, 21:41:20
Pitääkö vaihtaa kaikki syttyvehkeet jos meinaa kaasariks muuttaa? Bensapumppu vaihtoon, tuottaako liikaa ruiskun pumppu?
Otsikko: Vs: 240 ruiskun muutos kaasariksi?
Kirjoitti: Lankku - 19.08.2017, 21:50:52
Sytkän toimivuus riippuu siitä millä ruiskulla on ollut. K-jetin sytkää voi käyttää suoraan ja Lh2.2 on muutettavissa. Lh2.4 tarvitsee melkein koko sähköpuolen immua myöden.

Mieluummin laittaisin kaasarille tarkoitetun pumpun.
Otsikko: Vs: 240 ruiskun muutos kaasariksi?
Kirjoitti: jen - 19.08.2017, 21:52:09
Pitääkö vaihtaa kaikki syttyvehkeet jos meinaa kaasariks muuttaa? Bensapumppu vaihtoon, tuottaako liikaa ruiskun pumppu?
aika jännä lähtökohta,kaasari peli ei tarvii sähköistä pumppua!
Otsikko: Vs: 240 ruiskun muutos kaasariksi?
Kirjoitti: Dalttoni - 24.08.2017, 18:43:20
Multa löytyy b200k Volvo Pirkanmaalta, Valkeakoskelta jos osia tarviit :)