Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => S40/V50 (vm.04-12), C30, C70 (vm.06-13) => Aiheen aloitti: Mika_L - 11.09.2017, 20:15:13
-
Tankkauksen jälkeen syttyi infotauluun moottorijärjestelmä vaatii huollon teksti. Pikaisella vikakoodin haulla löytyi koodi, joka viittasi hiukkassuodattimen liemen lisäämistarpeeseen. Tilanne kuitenkin on nyt se, että hiukkassuodatin on kohta kaksi vuotta ollut pois pelistä. Mitä teen? ELK
-
Tankkauksen jälkeen syttyi infotauluun moottorijärjestelmä vaatii huollon teksti. Pikaisella vikakoodin haulla löytyi koodi, joka viittasi hiukkassuodattimen liemen lisäämistarpeeseen. Tilanne kuitenkin on nyt se, että hiukkassuodatin on kohta kaksi vuotta ollut pois pelistä. Mitä teen? ELK
Testerillä laskurin nollaus eli kerrotaan juuri lisättäneen tankin täyteen lisäainetta.
-
No tällainen. ilmoitus tuli mullekin ja kurkistin pellinalle. Aikaisemmin noin 35 tkm takaperin oli tää ilmoitus. Silloin oli pyörreläppien vipu kulunut ja irti. Nyt oli sama tilanne. Tilasin siniseltä vivun varren ja laitoin paikalleen. Ilmoitus ei kuitenkaan poistu. Pitäis kai vikamuisti nollata sinisellä. Auto on V70 2.4D mk3 2008 mallia. Onkos mitään sopivaa ja edullista koodinlukijaa, joka pystyisi tekemään nollauksen. Minulla on T79 vikakoodin lukija, mutta se ei siihen pysty. Taitaa vikamuistin nollaus sinisellä maksaa jo 70 ekua :'(
-
No tällainen. ilmoitus tuli mullekin ja kurkistin pellinalle. Aikaisemmin noin 35 tkm takaperin oli tää ilmoitus. Silloin oli pyörreläppien vipu kulunut ja irti. Nyt oli sama tilanne. Tilasin siniseltä vivun varren ja laitoin paikalleen. Ilmoitus ei kuitenkaan poistu. Pitäis kai vikamuisti nollata sinisellä. Auto on V70 2.4D mk3 2008 mallia. Onkos mitään sopivaa ja edullista koodinlukijaa, joka pystyisi tekemään nollauksen. Minulla on T79 vikakoodin lukija, mutta se ei siihen pysty. Taitaa vikamuistin nollaus sinisellä maksaa jo 70 ekua :'(
Vastaavan koneen omaavassa autossa ainakin itselläni on parikin kertaa samaisen vikaherjan aiheuttanut liian suuri öljymäärä. Kone on tarkka öljymäärästä ja vika saattaa ilmetä suht. pitkänkin ajan päästä öljynvaihdosta. Kannattaa tosiaan koodit luetuttaa jossain pajalla.