Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 200 => Aiheen aloitti: KIVI - 18.09.2017, 08:36:57
-
Vaihdoin autoon jossa alunperin B19A moottori, B200E koneen. Nyt epäselvää liittimien kanssa mikä pinni on mikäkin auton johdoissa sekä moottorin johdoissa, että sais muokattua johtosarjat sopimaan yhteen? Kenelläkään kokemusta moisesta tai kuvia?
-
Vaihdoin joskus B21A 》B27E.. kuka näitä ulkoa muistaa :)
Kytkentäkaaviosta ja johtoja mittaamalla/merkkaamalla selviää parhaiten... ja onhan sulla Kjetin johtosarja moottoriin...? Vai onko tää L-Jetronic? )
Lisäksi tarvitset taakse piuhat tankkipumpulle ja auton alle tulevalle painepumpulle.
-
Pumpuillehan on 240ssa johto valmiudessa pitikö sulakerasian takaa vaan laittaa kiinni
-
Johtojen valmius riippuu vuosimallista... vm -77 245 ei ollut muistaakseni mitään valmiuksia ainakaan kjet asennukseen. Ja kyllä ne kuvat... yleismittari ja vaikka koestuslamppu helpottaa muutosta... selviää monelta sulakkeen palamiselta ja johtojen käryämiseltä kun ensin tutkii ja sitten tekee.. ne kuvatkin on yleensä aika sekavia.. kannattaa piirtää ihan erikseen vaan just ne piuhat ja liitännät mitä tarvitsee... meneehän siinä vähän aikaa mutta itse tekeminen nopeutuu huomattavasti.