Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => S80 (vm.-07>), V70 (vm.-08>), XC60, S/V60 (vm. -11 ->) => Aiheen aloitti: Joukor - 09.10.2017, 11:13:24
-
120 tkm ajettu ja huollettu D3. Vm 2012
Huomasin tuossa, kun pyörät kääntää tappiin oikealle, niin ratti nykii. Ikäänkuin olisi pyörä hieman kulmikas. Ohjaustehostin sökö, vai vetarivika ?
Mitähän mahtaa maksaa ehjääminen ? Merkkiliikkeessä varmasti paljon, veikkaan :)
-
Vetari jos rikki pitää yleensä raksuttavaa ääntä.
-
No kääntäessä tappiin asti kyllä jonkinlaista ääntä kuuluu. Voisko sitten vetari jo 120 tkm kohdalla paukahtaa ?
-
No kääntäessä tappiin asti kyllä jonkinlaista ääntä kuuluu. Voisko sitten vetari jo 120 tkm kohdalla paukahtaa ?
Eikös se voi paukahtaa pienemmilläkin kilometreillä jos saanut kumi siipeensä ja aimo annoksen hiekkaa sisäänsä?
-
Toki... kaikki on mahdollista. No, huoltoon menossa kohta paikallispajaan.
-
Tuo tärinä onkin sitten molemmilla puolilla. Perskule. Halvimmat vetarit näyttäis olevan n. 200 € kpl. Sinisellä kominkertainen hinta. Laatukysymys, sanoi varaosamyyjä.
Sitten me naurettiin :)