Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => S60, V70 (vm.00-07), S80 (vm. -> 06), XC90 => Aiheen aloitti: nakke76 - 18.10.2017, 22:56:52
-
Neuvoja tiskiin.s80-99.Katsurilta hylky kun puoltaa vasemmalle ja pomppii.Renkaat oli loppu,ostin uudet (käytetyt) tasapainotus ja alle kulkee suoraan ei puolla kaasulla eikä jarrutuksessa eikä pompi.Vasemmalla oli väljää ja vaihettii osaa huollossa.Nyt ei onnistu nelipyöräsuuntaus koska oikeella kuulemma alapallo paskana tai ohjausvaihde tai pyöränlaakeri,asentajan mielestä ohjaus on outo.Hyvältä se mun mielestä tuntuu verrattuna entisiin renkaisiin.Ei oo ohjaus jäykkä(millanen sen pitäs olla ).Katsuri kyllä sano oikeella olevan vähän väljää mut ei merkintää paperiin.Ei puhunu laakerista ym ei huomannu ohjaukses muuta ku em viat.Pe laittavat uuden alapallon ja kattovat vaikuttaako se laakeri suuntaukseen nii etteivät voi tehä mitään ilman laakerin vaihtoo.
toivottavasti tästä saa nyt jotai selkoo ja pystyy jeesaa.Ettei ny vaa volvomiestä kuseteta ja kukkaroa tyhjennetä
-
Alatukivarsien puslat tuppaavat väljistymään ja aiheuttavat kaikkea kivaa ohjukseen..
-
Ääni kans tukivarsien puslille. Mulla teki samaa ja vaihdoin lemförderin tukivarret niin nyt menee kuin kiskoilla säädön jälkeen. Etupuslat oli ihan hajalla.
-
Vasemmalle vaihdettu ainakin aksiaalinivel ja raidetangon päät.
-
Olen kyllä Anssin ja Vikkin kanssa samaa mieltä että tukivarsien puslat kun pääsevät sopivan väljiksi, niin ohjaus menee aivan kummalliseksi ja auto on todella uraherkkä sen jälkeen.
Kuinka paljon autolla on ajettu?
-
Ajettu noin 430000
-
Tein itse nelipyöräsuuntauksen ja sen perusteella takapyörien säädön. Varmuudeksi sama homma mittareilla. Lukemat arvoissa. Eli ei mitään tähtitiedettä. Pirssinä V70 03 AWD.