Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 200 => Aiheen aloitti: Ruosteämpäri244 - 29.10.2017, 17:44:34
-
Mites ihmiset on tukkinu kannesta ne jetronikin reijjät tekeekö siihe jokku palikat mikkä tulppaa vai hitsaako jollain umpeen :-\
-
Itse sorvasin, tai sorvauttaisin sopivat tulpat alumiinistä mikkä sit naputtelis loctiten kanssa sisään
-
Mä tein kierteet ja ruuvasin pultit loctiten kanssa. Hyvin on pysyny monta vuotta ja helppo homma.
-
Kun ei ollut kansi irti missään välissä moottorista, niin annoin vaan kjet suuttimien olla paikallaan reikiä tukkimassa, nyt kun kansi on irrallaan vois itekkin tehdä jonkun paremman tulppauksen siihen :)
-
Mä tein kierteet ja ruuvasin pultit loctiten kanssa. Hyvin on pysyny monta vuotta ja helppo homma.
Minkäs kokone kierteentekovimpain (en muista oikeeta nimee) siihen menee ei oo omia ni lainaan kaverilta :)
-
Nyt ei kyllä mitään muistikuvaa, lainaat sarjan kaverilta niin eiköhän siitä sopiva löydy. Jos en väärin muista, niin porasin reikää vähän isommaksi ensin.
-
Itse laitoin joskus -80 luvun lopulla kumimutterit jonkun tiivisteliiman kanssa B27E:n suutinreikiin kun en meinannut saada Kjettiä pelaamaan. Laitoin silloin väliaikaisesti 604pösön kasarit ja imusarjan.
Oli "kolmoiskaasari" ... 1 yksikurkkuinen ja 1 kaksikurkkuinen... Toinen kurkku alipaineella aukeava... pelitti ihan ok kunnes taas jaksoin alkaa ropaamaan kjettiä ja oli helppo taas avata suutinreiät.