Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => S/V40 96-04 => Aiheen aloitti: far960 - 02.11.2017, 21:45:39
-
Nivelet ym.olisivat kunnossa..Ajattelin ekaksi,jos kierrättää servon öljyt.
Mitä öljyä suosittelisitte?
-
Saattaa johtua myös iskarin yläpäiden laakereista
-
Toki.Pyörät ilmassa kun käsin kääntää,niin kuminen narina kuuluu,ajossa ei äännä mitään.
Meinasin öljyn vaihtaa ensiksi ,en tiedä mitä sinne kuuluu laittaa?
Onko kokemusta?
-
Jos vanha on punaista niin menee ihan ATF
Jos vihreää niin sitte jotain muuta.
Motonetistä jos hakee niin tuotenumero 59-0330 tai 59-0310
-
Itse laitoin Motonetin automallille suositeltavaa vihreää. Vaihto oli aika helppo homma. Säiliössä oleva suodatin on oikeastaan mahdoton irrottaa. Suosittelen sen jättämistä paikoilleen.
-
Kiitos vastauksista.
Siis"värikoodi".
Paperille ottaa.
-
Näytti punaiselta,likaiselta semmoiselta.
Manuaalissa lukee että ATF-öljy,ei muuta.
Paitsi myös Pentosin CHF 11 S,jos autoa käytetään pääasiassa sellaisissa paikoissa,missä lämpötila on alle 0 celsiusta.
Otan ja huuhtelen sinne vihreän öljyn.
Kertoilen..
-
Kuitenkin valitsin punaista-Comma xxxxplus.Yksin oli
vähän hankalaa,-ei osannut-litran sain menemään,ja kyllä,herkisti ohjausta.
Vielä kuitenkin on 960:ssa herkempi ohjaus,nastattomat alla.
Kunnollisen letkun jos liittäisi paluuputkeen?Öljyä jäi vielä.
Eipä tuo Motonetissa paljon maksa,7,90.