Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => S40/V50 (vm.04-12), C30, C70 (vm.06-13) => Aiheen aloitti: wildcard - 03.12.2017, 22:13:44
-
Jep..
Eli pitäisi pistää vaihtoon molemmat alatukivarret puslineen ja nivelineen päivineen. Pitää vaan selvittää on ne 18 vai 21mm ennen tilausta.
Mutta varsinainen kysymys. Eli kun tuolta motonetistä ja auto24:sta katselin. Niin hintahaitaria on 50€ aina 100€. Joten onko mitään suosituksia mitä merkkiä kannattaa harkita ja mitkä jättää suosiolla suoraan hyllyyn.
Vai meneekö niin lineaaristi että hinta=suoraan laatu
-
Lemförder ainaskin hyvä laatunen mut maksaa, emännän s60 tukivarsi tuli tuo.
Itselläni s40 toinen Motonet ja toinen Biltema, laadussa eron näkee mut olikin puolet vastaavan lemförderin hinnasta. Kestänyt ainakin vuoden ja 15tkm.
-
Febibilsten, lemförder ainakin pitäisi olla OK. Monroe??? osa noista voi tulla samalta linjalta....
Mitähän alkuperäinen maksaa, kun itsellä on alkuperäiset joihin on vaihdettu taaemmat helat, niillä on ajettu 248tkm.
-
Älä ainakaan laita sitä motonetin halvinta! Vaihdatin molemmat puolet ja vasen puoli alkoi kitistä hetipian uutena ja vuoden päästä oli pallonivel niin väljä että piti uusia. Nyt on mennyt taas vuosi ja jossain on selvästi taas väljää, täytynee vaihtaa molemmat puolet kunnollisiin.
-
Älä ainakaan laita sitä motonetin halvinta! Vaihdatin molemmat puolet ja vasen puoli alkoi kitistä hetipian uutena ja vuoden päästä oli pallonivel niin väljä että piti uusia. Nyt on mennyt taas vuosi ja jossain on selvästi taas väljää, täytynee vaihtaa molemmat puolet kunnollisiin.
No senhän mä olisin sinne tietenkin laittanut. Taidan katsella netistä Lemförderin palikoita sitten. Jos vaikka sais jotain laatua..
-
Sellainen pikku täydennys että Swag on samaa kamaa kuin Febi-Bilstein. Osissa on usein molempien logot ja kuvat on samoja. Myös niiden www-sivut ovat yhteneväiset. Mulla on kolmatta vuotta omassa autossa nämä alatukivarret eikä ainakaan vielä mitään merkkejä ongelmista.
-
Jahas
Febi Bilstein Plus. Tukivarret vaihdettu 82 000 km. Nyt rupeavat taas antautumaan. Alkueperäiset kestivät 160 000 km.
Jotenkin olin siinä uskossa että nuo Febit olisivat vähän paremmat olleet. Paljonkos ne teillä muilla ovat kestäneet ja mistäs pannaan paremmat tilalle. Kenen tekemät mahtaa alkuperäiset olla.
-
Minun autossa olevat Febi-Bilsteinit alkavat myös olla lopuillaan. Kestivät reilut 130 000 km kun alkuperäiset kestivät jonkun 190 000. Eli eivät ihan surkeat mutta kumminkin alkuperäiset olivat hieman paremmat. Seuraavaksi Lemförderiä alle...
-
Lemfördereillä ajettu nyt n.120tkm.
Molemmat alapallot vaihdettu, toinen kesti vuoden ja vaihdettiin takuuseen, toinen saattoi mennä kun ajoin melko isoon kiveen? En tiedä onko yhteyttä mutta samoihin aikoihin meni.
Muuten tuntuu hyvältä vieläkin ja varmaan samat hommaan seuraavaksikin, näissähän on 2v takuukin.
-
Kysy jos foortin osia sais halvemmalla.