Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi

Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Viritys => Voimansiirto (kytkin, vaihteisto ja peräkeskustelut) => Aiheen aloitti: hammer_man - 07.09.2011, 04:05:35

Otsikko: b200e -> b23e Vauhtipyörä/kytkin
Kirjoitti: hammer_man - 07.09.2011, 04:05:35
Eli tuossa tulevassa b23e koneessa littupyörä ja perässä ollut m46. Autossa oli kiinni b200e pottapyörällä ja m47 laatikolla.

Minkälainen kombinaatio noista täytyy rakentaa kun autoon tulee jäämään m47 laatikko kiinni. Tietää minkälaista kytkinlevyä/paineasetelmaa sitä lähtee kaupasta ostamaan :)
Otsikko: Vs: b200e -> b23e Vauhtipyörä/kytkin
Kirjoitti: järviin - 08.09.2011, 07:53:29
Sinne käy kumpikin.
Otsikko: Vs: b200e -> b23e Vauhtipyörä/kytkin
Kirjoitti: Veksi - 08.09.2011, 20:07:27
Sinne käy kumpikin.

No ei siihen littupyörään käy kuin littupyörä asetelma 215mm levy
215mm levyjä on harvalla ja tiheällä poorilla. Laske vaihteiston kytkinakselilta montako pooria löytyy
Otsikko: Vs: b200e -> b23e Vauhtipyörä/kytkin
Kirjoitti: järviin - 08.09.2011, 21:34:18
No ei siihen littupyörään käy kuin littupyörä asetelma 215mm levy
215mm levyjä on harvalla ja tiheällä poorilla. Laske vaihteiston kytkinakselilta montako pooria löytyy
What?
Jos kysytään kumpiko kytkin/VP käy M47-vaihdelaatikkoon, niin vastaus on: SINNE KÄY KUNPIKIN.
Otsikko: Vs: b200e -> b23e Vauhtipyörä/kytkin
Kirjoitti: J_Lanttola - 10.09.2011, 11:50:47
Niin, eihän siinä muuta väliä ole kun että vauhtipyörä ja kytkin ovat samaa sarjaa. Eli littupyörään 215mm ja pottapyörään 228mm. Ja se poori pitää tarkistaa, että tulee oikea.