Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Viritys => Voimansiirto (kytkin, vaihteisto ja peräkeskustelut) => Aiheen aloitti: hammer_man - 07.09.2011, 04:05:35
-
Eli tuossa tulevassa b23e koneessa littupyörä ja perässä ollut m46. Autossa oli kiinni b200e pottapyörällä ja m47 laatikolla.
Minkälainen kombinaatio noista täytyy rakentaa kun autoon tulee jäämään m47 laatikko kiinni. Tietää minkälaista kytkinlevyä/paineasetelmaa sitä lähtee kaupasta ostamaan :)
-
Sinne käy kumpikin.
-
Sinne käy kumpikin.
No ei siihen littupyörään käy kuin littupyörä asetelma 215mm levy
215mm levyjä on harvalla ja tiheällä poorilla. Laske vaihteiston kytkinakselilta montako pooria löytyy
-
No ei siihen littupyörään käy kuin littupyörä asetelma 215mm levy
215mm levyjä on harvalla ja tiheällä poorilla. Laske vaihteiston kytkinakselilta montako pooria löytyy
What?
Jos kysytään kumpiko kytkin/VP käy M47-vaihdelaatikkoon, niin vastaus on: SINNE KÄY KUNPIKIN.
-
Niin, eihän siinä muuta väliä ole kun että vauhtipyörä ja kytkin ovat samaa sarjaa. Eli littupyörään 215mm ja pottapyörään 228mm. Ja se poori pitää tarkistaa, että tulee oikea.