Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi

Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 700, 900 & S/V90 => Aiheen aloitti: Eronezky - 11.01.2018, 05:33:03

Otsikko: Mikä meni pieleen kytkimen vaihdossa
Kirjoitti: Eronezky - 11.01.2018, 05:33:03
Eli vanha luisti, uudet rojut sisään, kytkin poljin jäykkä liikkuu ehkä alle puolet mitä pitäisi. Liikuttaa kuitenkin jonkun verran paineasetelmaa mutta ei irroita ollenkaan. Levy oikein päin. Keskitys työkalukin oli, mutta ensimmäinen kytkin remppa oli kyseessä joten mikä voisi olla? Laatikko siis m47. Sachs kytkin 228mm. Painelaakeri oli erinäköinen kuin vanha mutta näytti mitoiltaan samalta. Työsylinteri saattaa vuotaa mutta aijjemmin kyllä toimi moitteetta?
Otsikko: Vs: Mikä meni pieleen kytkimen vaihdossa
Kirjoitti: Lankku - 11.01.2018, 11:00:58
Oliko työsylinteri irti laatikosta ja irrotettiinko se lyömällä sylinteriä?
Otsikko: Vs: Mikä meni pieleen kytkimen vaihdossa
Kirjoitti: Eronezky - 11.01.2018, 14:33:00
Oliko työsylinteri irti laatikosta ja irrotettiinko se lyömällä sylinteriä?
Oli irti mutta ei lyöty.

Kytkin saatiin toimimaan ilmaamalla kunnolla sekä työsylinterin tapin säädöllä!