Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => S40/V50 (vm.04-12), C30, C70 (vm.06-13) => Aiheen aloitti: jamppa77 - 03.03.2018, 16:22:04
-
No niin, uusi koodi vikakoodeja tarkastaessa. Mistähän moinen voi johtua, jos itse vikaa jossain on. Käytiin reissussa ja tökkäsin palikan paikoilleen ja tuollainen löytyi, antoi nollata normaalisti ja auto toimi muutenkin normaslisti. Mikähän vika tuota tekee. Apua kaivataan.
-
P2291 Injector Control Pressure Too Low – Engine Cranking
Mahdollisia syitä:
- Tankki ollut lähes tyhjä
- Pumppu ei anna riittävästi painetta
- Pa-Suodatin(tai joku muu linjassa) tukossa
- Paineensäätimessä vikaa
- Paineanturissa vikaa
Noi ainakin tuli äkkiseltään mieleen.
Tuleeko koodi muutamalla startilla takaisin?
-
P2291 Injector Control Pressure Too Low – Engine Cranking
Mahdollisia syitä:
- Tankki ollut lähes tyhjä
- Pumppu ei anna riittävästi painetta
- Pa-Suodatin(tai joku muu linjassa) tukossa
- Paineensäätimessä vikaa
- Paineanturissa vikaa
Noi ainakin tuli äkkiseltään mieleen.
Tuleeko koodi muutamalla startilla takaisin?
Pitää nyt seurailla tilannetta kun nollasin koodit, toki en tiedä varmaksi milloin tuo vikakoodi on tullut. Toki toissa iltana oli tankki melko kuiva, meni 53 litraa ainetta joten olisko silloin tullut jos ollut tankki melkein kuiva
-
Pitää nyt seurailla tilannetta kun nollasin koodit, toki en tiedä varmaksi milloin tuo vikakoodi on tullut. Toki toissailtana oli tankki melko kuiva, meni 53 litraa ainetta joten olisko silloin tullut jos ollut tankki melkein kuiva
Toissapäivänä kun tankkasin näytti rangea muistaakseni 550km matka-ajossa, tänään tankkasin täyteen niin näytti 740km ja aiemmin näyttänyt aina täytenä alle 600km.