Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 200 => Aiheen aloitti: Huqqiess - 14.03.2018, 17:31:22
-
Saako tuohon b230a malliin weberin dgv kaasaria ja siihen käypää imusarjaa. Paikallaan nyt tuo pierburg 175cd.
Jos pientä lisätehoa ja bensankulutusta sais tiputettua. Muutenkin varmatoimisempi kaasutin. Yritin tuossa etiskellä eikä löydy muualta kun ebaystä satsia.
-
Saako tuohon b230a malliin weberin dgv kaasaria ja siihen käypää imusarjaa. Paikallaan nyt tuo pierburg 175cd.
Jos pientä lisätehoa ja bensankulutusta sais tiputettua. Muutenkin varmatoimisempi kaasutin. Yritin tuossa etiskellä eikä löydy muualta kun ebaystä satsia.
B200K:n imusarjaa on käytetty Weber 32/36DGV:n kanssa. Itse asiassa mulla olis ylimääräisenä moinen setti, ei vaan ole myyntikunnossa kun pitäisi puhdistaa. Weberin ym. vastaavien kanssa on sitten suositeltavaa käyttää bensanpaineensäädintä, jos haluaa neulaventtiilin kestävän pitempään kuin pyhättömän viikon.
-
Juu niin veikkaanki että mitä tuo tuottaa on aivan liikaa, 0,15 - 0,2 bar on kuulemma sopiva noitten dgv kanssa. Ja en oo kuullukkaan että 200k imusarja kävis weberin kans yhteen. Pistäs yv jos oisit halukas myymään. Kesällä vasta suunnitteilla tämä kaasarinvaihto.
-
Juu niin veikkaanki että mitä tuo tuottaa on aivan liikaa, 0,15 - 0,2 bar on kuulemma sopiva noitten dgv kanssa. Ja en oo kuullukkaan että 200k imusarja kävis weberin kans yhteen. Pistäs yv jos oisit halukas myymään. Kesällä vasta suunnitteilla tämä kaasarinvaihto.
Ei se b200k imusarja ihan suoraan sovikkaan yhteen dgv:n kanssa, mutta viilaa weberin reikiä 0,5-1mm isommiksi niin saa sopimaan eli pikku työllä passaa.