Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 700, 900 & S/V90 => Aiheen aloitti: coolower - 19.03.2018, 20:02:33
-
Viime kesänä tuli huomattua sellainen outo seikka että pitkissä ylämäissä ilmanvaihto/puhallus loppuu hytistä.
Autona vuoden -91 960 ja varustettu automaatti-ilmastoinnilla.
Eli kun tulee pitkä loiva tai jyrkkä ylämäki, niin ilmanvaihto hyytyy oli asento sitten auto asennossa tai manuaali pyynnillä.
Kun tasainen osuus tai alamäki tulee niin pöhinä jatkuu itsestään. Pienet mäet mitkä on nopeasti ohi ei hyydytä pöhinää.
Ilmastointi ei tiedossa olevasta viasta johtuen ole ollut toiminnassa.
Tässähän on näitä alipainejuttuja jotka säätyy jollain tapaa mikä itselle ei ole tuttu juttu.
Itsellä ja parilla kaverilla ei mielikuvitus riittänyt siihen, että mikä tuon voisi aiheuttaa.
-
2-toiminen alipainekello hajalla, foorumilla on tuosta juttua. :buck2:
-
niin eikai ne kellot tiedä koska on ylämäki ja koska alamäki ja vielä niitteen pituuksia,mutta sen ne tietää koska on alipainetta ja koska ei,eli kaasun asento vaikuttaa kyllä,eli kello/t vuotaa niin paineet karkaa?
-
https://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=7697 (https://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=7697)
Eli tästä kysymys?
-
https://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=7697 (https://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=7697)
Eli tästä kysymys?
Just tuo.
-
Eli mihin tätä kaksi toimisuutta tarvitaan?
Voiko sen laittaa toimimaan jollain yhdellä tapaa/ voimakkuudella?
-
Puhaltaa lattialle tai tuulilasille, patenteissa ei ole järkeä.
Voithan sen vielä varmistaa onko vika siinä, vahvasti siltä näyttää.