Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi

Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 850, V/S70 (vm.<-00), C70 (vm.<-05) => Aiheen aloitti: Maikku88 - 16.04.2018, 09:51:53

Otsikko: Volvo 850 10v vm93. Käy neljällä, lambda valo palaa
Kirjoitti: Maikku88 - 16.04.2018, 09:51:53
Elikä Volvo käypi neljällä ja lambda valo palaa, on anturi vaihdettu, imuvuodot koitettu sytkän puoli tutkittu, tulpat uudet mutta 1 muki pimeenä. Hyviä ideoita mistä jatkaa?  ???
Otsikko: Vs: Volvo 850 10v vm93. Käy neljällä, lambda valo palaa
Kirjoitti: Huikkoster - 16.04.2018, 11:04:29
Ota puolan johto irti ja starttaa. Onko ääni tasainen vai potkaiseeko jossain kohtaa "tyhjää"?
Otsikko: Vs: Volvo 850 10v vm93. Käy neljällä, lambda valo palaa
Kirjoitti: Maikku88 - 16.04.2018, 16:33:52
Ei lyönyt "tyhjää" ja oli tasainen ääni. Käynnissä ollessa kun vähän polkaisi nii kierrokset jäivät sinne 1500 pyörimään ja hetken kuluttua palasi normaaliksi. Savutti aikalailla
Otsikko: Vs: Volvo 850 10v vm93. Käy neljällä, lambda valo palaa
Kirjoitti: Lankku - 17.04.2018, 00:26:27
Puristusmittaus ykköspyttyyn kumminkin ja onko tulppa märkä? Ei olisi eka kerta jos pakoventtiili on palanut. Ja onhan lambda varmasti oikeanlainen eli samat värit johdoissa kuin vanhassa?
Otsikko: Vs: Volvo 850 10v vm93. Käy neljällä, lambda valo palaa
Kirjoitti: Maikku88 - 17.04.2018, 06:14:14
Puristusmittaus ykköspyttyyn kumminkin ja onko tulppa märkä? Ei olisi eka kerta jos pakoventtiili on palanut. Ja onhan lambda varmasti oikeanlainen eli samat värit johdoissa kuin vanhassa?

Joo tulppa oli kyllä märkä ja lambdan piuhan värit täsmäsivät. Sikälimikäli menee kansipahvi vaihtoon, onko mitään hintahaarukkaa noista koneistamon kustannus osuuksista?