Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 850, V/S70 (vm.<-00), C70 (vm.<-05) => Aiheen aloitti: Maikku88 - 16.04.2018, 09:51:53
-
Elikä Volvo käypi neljällä ja lambda valo palaa, on anturi vaihdettu, imuvuodot koitettu sytkän puoli tutkittu, tulpat uudet mutta 1 muki pimeenä. Hyviä ideoita mistä jatkaa? ???
-
Ota puolan johto irti ja starttaa. Onko ääni tasainen vai potkaiseeko jossain kohtaa "tyhjää"?
-
Ei lyönyt "tyhjää" ja oli tasainen ääni. Käynnissä ollessa kun vähän polkaisi nii kierrokset jäivät sinne 1500 pyörimään ja hetken kuluttua palasi normaaliksi. Savutti aikalailla
-
Puristusmittaus ykköspyttyyn kumminkin ja onko tulppa märkä? Ei olisi eka kerta jos pakoventtiili on palanut. Ja onhan lambda varmasti oikeanlainen eli samat värit johdoissa kuin vanhassa?
-
Puristusmittaus ykköspyttyyn kumminkin ja onko tulppa märkä? Ei olisi eka kerta jos pakoventtiili on palanut. Ja onhan lambda varmasti oikeanlainen eli samat värit johdoissa kuin vanhassa?
Joo tulppa oli kyllä märkä ja lambdan piuhan värit täsmäsivät. Sikälimikäli menee kansipahvi vaihtoon, onko mitään hintahaarukkaa noista koneistamon kustannus osuuksista?