Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => S80 (vm.-07>), V70 (vm.-08>), XC60, S/V60 (vm. -11 ->) => Aiheen aloitti: Jouscar - 30.04.2018, 21:04:36
-
Tuli hankittua - 14 mallin V60 D3 100 kW manuaali. Ajettu n 120 000 km.
Onko tässä moottorissa ennakoitavissa EGR karstottumista (puhdistus tarve) tai pyörreläpät vikoja(puhdistus tarve) ennakoidusti vai vaihtaa osat uusiin kun ne tulee tiensä päähän? Onko muita ennakko huoltokohteita?
-
Tuli hankittua - 14 mallin V60 D3 100 kW manuaali. Ajettu n 120 000 km.
Onko tässä moottorissa ennakoitavissa EGR karstottumista (puhdistus tarve) tai pyörreläpät vikoja(puhdistus tarve) ennakoidusti vai vaihtaa osat uusiin kun ne tulee tiensä päähän? Onko muita ennakko huoltokohteita?
Kyllähän ne sieltä kannattaa ohjelmoida pois kun kuitenkin hajoaa ja vielä väärällä hetkellä.
-
Kyllähän ne sieltä kannattaa ohjelmoida pois kun kuitenkin hajoaa ja vielä väärällä hetkellä.
Eli näinkin uudesta Autosta nämä voi ohjelmoida pois ja ns. tulpata?
-
Eli näinkin uudesta Autosta nämä voi ohjelmoida pois ja ns. tulpata?
Voi ja ei tarvitse tulpata mitään. Kaikkien laitteet eivät vielä tue noin uutta Volvoa VEA moottorilla, mutta lähiaikoina tuohonkin tulee muutos.