Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi

Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 200 => Aiheen aloitti: Stindu - 15.05.2018, 09:55:10

Otsikko: M45, mikä kytkin?
Kirjoitti: Stindu - 15.05.2018, 09:55:10
240 vm -89 ja 4 vaiht M45 laatikko, kumpiko mahtaisi olla kytkinlevynä, 228mm vai 215mm?
Otsikko: Vs: M45, mikä kytkin?
Kirjoitti: vippe - 15.05.2018, 10:26:09
iän puolesta todennäköisimmin noissa -89 olisi pottapyörää ja siten 228, mutta harvemmin sähkömittarillisissa on enää m45 alunperin ollut, joten voi olla vaihdeltu laatikon yhteydessä littupyörääkin...
Otsikko: Vs: M45, mikä kytkin?
Kirjoitti: jon1.tur - 15.05.2018, 15:19:14
Jos alkuperänen niin peräkontissa olevassa tarrasta selviää kumpi vauhtipyörä siellä on
Otsikko: Vs: M45, mikä kytkin?
Kirjoitti: Jule - 31.05.2018, 18:52:08
iän puolesta todennäköisimmin noissa -89 olisi pottapyörää ja siten 228, mutta harvemmin sähkömittarillisissa on enää m45 alunperin ollut, joten voi olla vaihdeltu laatikon yhteydessä littupyörääkin...
DL taisi olla 4 vaihteinen
Otsikko: Vs: M45, mikä kytkin?
Kirjoitti: Dmies - 31.05.2018, 20:28:39
DL taisi olla 4 vaihteinen
En nyt tiedä/muista miten yleisesti nää menee,  mutta omassa vm-88 dl:ssä oli alunperin m45 ja kaverin vm-87 gl:ssä oli m47 alunperin. Semmoinen hatara muistikuva on, että kaveri olisi väittänyt, että dl:ät olisi tosiaan 4 lovisella laatikolla
Otsikko: Vs: M45, mikä kytkin?
Kirjoitti: GLT360 - 01.06.2018, 13:38:52
DL=4-vaihteinen
GL=5-vaihteinen
Näin vuoteen 1989.