Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 200 => Aiheen aloitti: Stindu - 15.05.2018, 09:55:10
-
240 vm -89 ja 4 vaiht M45 laatikko, kumpiko mahtaisi olla kytkinlevynä, 228mm vai 215mm?
-
iän puolesta todennäköisimmin noissa -89 olisi pottapyörää ja siten 228, mutta harvemmin sähkömittarillisissa on enää m45 alunperin ollut, joten voi olla vaihdeltu laatikon yhteydessä littupyörääkin...
-
Jos alkuperänen niin peräkontissa olevassa tarrasta selviää kumpi vauhtipyörä siellä on
-
iän puolesta todennäköisimmin noissa -89 olisi pottapyörää ja siten 228, mutta harvemmin sähkömittarillisissa on enää m45 alunperin ollut, joten voi olla vaihdeltu laatikon yhteydessä littupyörääkin...
DL taisi olla 4 vaihteinen
-
DL taisi olla 4 vaihteinen
En nyt tiedä/muista miten yleisesti nää menee, mutta omassa vm-88 dl:ssä oli alunperin m45 ja kaverin vm-87 gl:ssä oli m47 alunperin. Semmoinen hatara muistikuva on, että kaveri olisi väittänyt, että dl:ät olisi tosiaan 4 lovisella laatikolla
-
DL=4-vaihteinen
GL=5-vaihteinen
Näin vuoteen 1989.