Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Veteraanit => Veteraanien korjaamo => Aiheen aloitti: VolvoHarrastaja - 28.05.2018, 17:45:23
-
SAA POISTAA!
-
Eihän PV:tä ole levyjarruilla tehtaalta, niin mitä nähtävää siinä on?
-
Eihän PV:tä ole levyjarruilla tehtaalta, niin mitä nähtävää siinä on?
Juuri näin. Aseman vaihto tai joku vanhempi katsuri joka muistaa.
-
Ja jos sana ei kelpaa, niin hankit jostain lainaan alkuperäisen varaosakirjan, josta voi suoraan näyttää ettei levyjä ole.
-
Tässä on siitä kyse kun volvo pv544 ei ole ikinä valmistettu b20 koneella. Katsuri kyseli juu jarruja sen takia et haluaa nähdä ne tehot. Noh 60 luvulla oli jo otettu b18 koneesta 115 hevosvoimaa ja b20 on ollut 90 heppaa minimissää. Joten ne paperit pitäs kelvata konttorille. Ja siinä yhdessä paperissa lukee volvo pv historiasta että jarrut: hydraulic drums on all wheels. Ei voi olla naputtamista enää! Volvo classicilta paperit.
-
Noh nyt on tilattu volvon maahantuojalta paperit siihen ja niillä saa leiman että b20 rekattua. Oli maahantuojakin ihmetellyt et mitä helvettiä siel konttorilla on touhuttu kun on ennenkin rekattu b20 koneilla noita pv volvoja ilman ongelmia. Boikottii menee kyseinen katsastuskonttori!
-
Ei ole konttorin tehtävä muistaa joka merkin joka mallin koneita ja jarruja.
Aina kun moottoria vaihdetaan suurempaan, pitää tehdä selvitys alustan osista, asiakkaan vastuulla on tuoda tarvitut dokumentit.
Eli ihan turhaan tuon takia alat boikotoimaan ko. konttoria.