Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 850, V/S70 (vm.<-00), C70 (vm.<-05) => Aiheen aloitti: Ramsa_ - 01.06.2018, 11:47:30
-
Elikkä 850 2.3l t5 vm 96 californian tuontiauto pätkii kiihdyttäessä elämä jysähtää ko seinään pari kertaa kiihdyäessä käynnistyksen jäläkeen tuntuu ettei omin voimin pysy käynnissä vasta kun polokasee kaasua kunnolla osia vaihdettu mm puola puolan johto virranjakajan kansi pyöriä ja tulupat johdot, ykk-anturi,nokka-akselin anturi kaasuläpän asentotunnistin, öljy huohotin(samassa mahdolliset imuvuodot),bensa suodatin, ruiskut putsattu, ölpät vaihrettu, ykk-anturin liitin vaihdettu,turbolle ja imusarjalle kaikki alipaine letkut vaihdettu,lisäilmaluistin vaihdettu,maffi vaihdettu, eikä mitään vaikutusta missä vika? Antaa koodia ykk anturilta sillon tällön ja misfireä joka sylinteriltä?? Autolla voi ajaa normaalisti mutta kiihdyttäessä pätkii ja käynnistyksen jälkeee vittuilee
(https://thumb.ibb.co/bNGjdJ/IMG_20180515_WA0006.jpg) (https://ibb.co/bNGjdJ)
-
Paljoko ahtopaineet ettei tulis fuel cuttia jos liian kovat paineet eikä lastutettu :o
-
Paljoko ahtopaineet ettei tulis fuel cuttia jos liian kovat paineet eikä lastutettu :o
Jos TCV on käytössä ja toimii niin yliahtaminen liki mahdotonta. Toki jos turboruuvi lyöty väliin..
-
Paljoko ahtopaineet ettei tulis fuel cuttia jos liian kovat paineet eikä lastutettu :o
ahot maksimillaa siinä 1.2bar paikeilla normi ajossa käy bauttiarallaa 0.5bar
-
Ilmeisesti nostettu ahtoja millä, bleedillä:kö ja onko siinä lastua.Jos mahollista niin koeta laskea niitä ahtoja kokeeksi.
-
Ilmeisesti nostettu ahtoja millä, bleedillä:kö ja onko siinä lastua.Jos mahollista niin koeta laskea niitä ahtoja kokeeksi.
ei mitää käsitystä onko vai eikö auto tullut 2010 japanista eikö näitä pysty säätää kellon tangon pituudella? Joissaki olen nähny ainakin?
-
Niin siis tarkotin että -0.5,-0.2bar koska vacuumi turbo
-
Tutkimalla selviää onko säädettävä kello (onko kierteitä) onko tämä ominaisuus tullut hiljattaen vae aina ollu siis pätkiminen,voes olla myös b pumppu tiesä päässä,heikentyny teho pumpussa.
-
Tutkimalla selviää onko säädettävä kello (onko kierteitä) onko tämä ominaisuus tullut hiljattaen vae aina ollu siis pätkiminen,voes olla myös b pumppu tiesä päässä,heikentyny teho pumpussa.
no alotti talvela siitä lähtie vaihdeltu listattuja osia ilman tuloksia pahentunu entisestää syö öljyä muttei pukkaa savua mistää rööristä jäähytin nestekki maistuu mutta ei mene öljytilaan vuotaa vrm jostai piilohukasta
-
ahot maksimillaa siinä 1.2bar paikeilla
Kuten edellä mainittu, laske ahtoja. Jos ei ole lastutettu niin tulee fuelcut, koska normiahdot on T5:lle n.0.8bar
-
elikkä nyt säädetty ja värkätty täys kaasu kiihdytyksessä ei pätki ei ja vajaa kaasu kiihdyytyksessä pätkii onko tietoa mikä vikoo?
-
Onhan nämä kaukaa etittyä mutta b pumpun rele,maadoitukset, lataus ok ,turbon pässin kalvo ehyt ,bensan paine ok ,puola lyö läpi, kampitunnistin,jos lastu siinä häikkää, viisaammat saa jatkaa. ???
-
Joo elikkä semmosta nyt löytyny aikojani etittyä että kaasuläpän asentotunnistin häröää eikä toimi oikein tarvike osalla kokeilin niin toimi hetken aikaa ja alkuperästä se sinne kaipais tarviketta näköjään ihan turha laittaa