Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => S60, V70 (vm.00-07), S80 (vm. -> 06), XC90 => Aiheen aloitti: v70volvo04 - 03.06.2018, 13:16:00
-
Potilas: 04 vuoden 103kW V70 automaatti bensa
En ole huomannut muuta oiretta, kuin että joutuu starttaamaan nykyään pidempään, että käynnistyy. Tyhjäkäynti on ok eikä mielestäni vedossakaan ole mitään puutetta. Pari päivää sitten kuitenkin ECT anturi jotenkin halusi ilmoittaa olemassa olostaan ja antoi vikakoodin sekä viisari nousi maximiin. Nollattuani koodin viisari palautui kuitenkin takaisin paikoilleen ja kaikki mielestäni toimi normaalisti kunnes alkoi yhtäkkiä sahaamaan. Voisiko näillä kenties olla jotain yhteyttä toisiinsa?
Edit: Ei anna tällä hetkellä siis mitään vikakoodejakaan.
-
Se anturi voi olla viallinen vaikka koodin saakin nollattua. Lämpötila-arvot sekaisin ja ecu ei tiedä millä arvolla auto pitäisi startata. Siksi sahauttaa.
-
Se anturi voi olla viallinen vaikka koodin saakin nollattua. Lämpötila-arvot sekaisin ja ecu ei tiedä millä arvolla auto pitäisi startata. Siksi sahauttaa.
Oon livedataa kattonu niin näyttäny ihan loogisia arvoja kuitenki.. Vähän tämmöne ööhhääähh vika taas vaihteeks, mut tuskinpa siinä tarvii kovin paljoo heittoo olla, että arvot ei oo kohillaan startatessa
-
Tänään se sitten jätti kokonaan starttaamatta, puolat ja suuttimet mitattu, ne oli ok. Venttiiliä meisselillä painettuna ei tuntunut olevan juurikaan painetta. Kysymys seuraavanlainen: missä sijaitsee bensapumpun rele ja itse bensapumppu
-
Kysymys seuraavanlainen: missä sijaitsee bensapumpun rele ja itse bensapumppu
Bensapumppu sijaitsee tankissa ja rele muistaakseni cem-yksikössä..
-
Bensapumppu sijaitsee tankissa ja rele muistaakseni cem-yksikössä..
Kiitos :)