Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => S/V40 96-04 => Aiheen aloitti: kupe80 - 14.06.2018, 14:21:45
-
2.0 -01 volvo jonka kytkin normaalin tuntuinen vaan ei irrota. Rassasin työsylinteriä kun yritin ottaa sen irti ja kokeilin niin kas, se toimii taas. Saako työsylinterin vaihdettua ulkopuolelta? Mulle ei aukee miten se irtoaa. Semmonen muovinen mikä painaa sivustapäin painelaakeria.
-
Öö Meinaatko siis kytkimen työsylinteriä joka on siinä (M3P & M5P) vaihdelaatikon päällä? Se on kahdella pultilla lohkossa kiinni. Mulla on kerran kytkin luistanut työsylinterissä olevan ilman takia. Siinä on oma ilmausnippa ilmausta varten
-
Tää homma ei oikein auennut mulle ennen kun purin laatikon lattialle. Työsylinteri on kytkinakselilla painelaakerin alla. Vika löytyi ja homma okei.
-
Eikös tuossa ole hydraulinen painelaakeri, eli siihen painelaakeriin on integroitu se sylinteri.
-
Kyllä. Hoksasin kun otin laatikon lattialle.