Autodiagnoosi  Carcom Oy

Tuoreimmat viestit

Sivuja: [1] 2 3 ... 10
1
S80 (vm.-07>), V70 (vm.-08>), XC60, S/V60 (vm. -11 ->) / Vs: V60 d4 huohotuksen toiminta
« Uusin viesti kirjoittanut ÄkCee60 tänään kello 14:38:54 »
https://www.youtube.com/watch?v=-nfLL5GpgxQ

ei taida volvoilijat uskalla kertoa tuloksistaan kun pelästyivät räjähtävää hanskaa.... ja lopuilta hanska imeytyi sinne jonnekin....  :2funny:
2
Milloin raitisilma suodatin on viimeksi vaihdettu ja kotelo putsattu?
3
Yleisin syy on tuulilasi tehtaan jäljiltä yläreunasta irti ja lattiat sekä rintapellin äänieriste märät. Kannattaa tarkastaa myös kondenssinpoistolinja keskikonsolin sivupaneelin alta apukuskin puolella.
4
S80 (vm.-07>), V70 (vm.-08>), XC60, S/V60 (vm. -11 ->) / V60 T5 kaasu pätkii
« Uusin viesti kirjoittanut Jmaximus tänään kello 14:06:55 »
Moro
Onko muilla ollut ongelmia gasumin kaasussa? Mulla pari kertaa käynyt niin, että kylmällä koneella moottori käynyt epätasaisesti sellainen pulputus. Auttanut aina, kun uudelleen käynnistänyt moottorin ja sen jälkeen toiminut kone normaalisti

Muiden kaasut ei ole kyseistä ongelmaa aiheuttanut

Vai voiko jossain olla vika  :-\
5
S40/V50 (vm.04-12), C30, C70 (vm.06-13) / Vs: V50 pultti jumissa puslassa
« Uusin viesti kirjoittanut Mäkimies tänään kello 14:02:59 »
Dremel tai Ryobi mihin saa vaijerin päähän terän, Dremelin speedclic käy myös Ryobiin.
6
S40/V50 (vm.04-12), C30, C70 (vm.06-13) / Vs: V50 pultti jumissa puslassa
« Uusin viesti kirjoittanut Zuunah tänään kello 14:00:51 »
Hmm... Mitä kohtaa lämmittäisit? Tuossa on siis alatukivarsi-puslan ulkokehä-kumia-puslan sisäkehä ja jumissa oleva pultin varsi siellä sisällä. Ja pultin varsi, kun kanta ja mutteri on rälläköity pois...
7
Moro
Nyt kun lomille päässy vois selvitellä.
Mistähän vois johtua, että volvoni V60 T5. Huurtuu tosi pahasti syksyllä että keväällä.
Autossa huurteen poisto täysillä joka ei kovin kummasti auta. Saanut monesti paperilla kuivata lasit, että näkis.

Missä vois olla vikaa  :-\
8
S40/V50 (vm.04-12), C30, C70 (vm.06-13) / Vs: V50 pultti jumissa puslassa
« Uusin viesti kirjoittanut laatikkovika tänään kello 13:42:46 »
Pultinpätkän hitsaaminen antaa tukevamman tuloksen kun saa isolla virralla ympäriinsä painaa.
Jos ei muuta niin lämpöö se tarvii. Jos ei ole kaasuvehkeitä niin kaupasta semmonen kaasutoho vaihdettavalla säiliöllä.

Tai sit autoo ylemmäs ja sahaa. Vaihtoehdot aika vähissä.
9
Offtopic / Vs: Nettiauto.com / Blocket.se...ym
« Uusin viesti kirjoittanut Jule tänään kello 13:30:33 »
Nuo rattilärpyttimet toimii myös D:llä. Se on erittäin tervetullut ominaisuus kun vaihteiston softan tekijä on ollut aivan kuistilla. Jatkuvasti saa vaihtaa moottorijarrulla alaspäin kun laatikko vain avaa turbaanilukon ja auto rullaa eteenpäin sen sijaan että se jarruttaisi moottorilla.

Miksi sen pitäisi moottorilla jarruttaa?

Paremman kokonaistaloudellisuuden sillä rullaamisella kuitenkin saa.

Mua ottaa kupoliin kun automaatti ei anna rullata vaan haluaa ehdointahdoin kepittää pienemmälle.
10
Löytyy juu, pistän watsappia..
Sivuja: [1] 2 3 ... 10
Proturbo  Autodiagnoosi