TamCar  KKD Motorsport

Tuoreimmat viestit

Sivuja: [1] 2 3 ... 10
1
Showroom / Vs: XC 60 D4 AWD 2016
« Uusin viesti kirjoittanut Ansoni tänään kello 21:21:39 »
Uutta vaahdotinta oli pakko kokeilla. Riittävästi vaahtoo "puolella teholla" näin taloyhtiön pihalle. Siis toi kylki vasta vaahdotettu tässä  kuvassa

Lisäksi muutama illan fiilistelykuvaa.

Noille vanteille olis kyllä pakko tehdä jotain eli siis vaihtaa  :D. On aikas säälittävät  ???







2
Tapahtumat / Volvo-rompetori Ylöjärvellä 18.5.2019
« Uusin viesti kirjoittanut T-gul tänään kello 21:08:34 »
Jo perinteikäs Suomen Volvokerhon kevätrompetori järjestetään jälleen vuoden tauon jälkeen Pirkanmaan V-Palvelun pihassa Ylöjärvellä 18.5. klo 9 - 14

Myyntipaikka ei luonnollisesti maksa mitään. Volvokerho järjestää grillimakkaramyynnin ja V-Palvelu tarjoaa kahvit.

Osoite: Sorvajärventie 416
Tiedustelut: nolla4oo 472321 / Jouni





3
Myydään varaosat / Vs: 142 peltiosia,laatikko,männät ym
« Uusin viesti kirjoittanut jokotai tänään kello 20:55:17 »
Löytyiskös ehjää etupään ”kelkkaa”, eli apurunkoa?
4
Myydään autot / Myydään Volvo V70 Bifuel 2.4 Classic Sportswagon 103kw A
« Uusin viesti kirjoittanut LauriHalonen tänään kello 20:50:18 »
Luotettava Volvo kohtuu kilometreillä. Bifuel joten toimii joko kaasulla tai bensalla, polttoainekustannukset kaasulla ajeltaessa eivät päätä huimaa.

Tämä on Volvon Classic mallia joten varusteita löytyy varsin kattavasti. Tärkeimpinä webasto kellolla ja puhelinkäynnistuksellä, xenon ajovalot, nahkasisuta, irrotettava vetokoukku, monitoimiratti vakionopeuden säätimellä, pyyhkimet sadetunnistimella ja integroitu navigaattori.

Kahdet hyvät renkaat.
Kesärenkaat: Goodyar Eagle F1 Asymmetric 3, 6mm
Talvirenkaat: Nokia Hakkapeliitta 7, 7mm

Auto on ollut minulla reilut kaksi vuotta jonka aikana olen ajanut sillä pääosin työajoa ja lomareissuja. Auto on toiminut hyvin ja olen huoltanut sitä aina tarvittaessa. Tarkoitus oli pitää pitempäänkin, joten huoltoja on tehty niin, että ajaa vielä pitkäänkin. Esimerkiksi etupään ripustus on uusittu sekä iskarit ja jouset vaihdettu. Myös etujarrut on uusittu ja takana ovat uudenveroisessa kunnossa.


Jakohihna 2017/45tkm sitten. Ajaa vielä pitkään.
Vaihteistoöljyt 158tkm, sekä 200tkm kohdalla.
Moottoriöljyt 15tkm välein, Castrol.
Ohjaustehostinöljyt sekä jarrunesteet 158tkm.
Vuosittain kaikki suodattimet.

5-10tkm sisällä on vaihdettu:
eteen iskarit ja jouset v+o + tukikumit ja laakerit
raidetangon ulko+sisäpää v+o
koiranluut eteen v+o
vetonivel v+o
etupyöränlaakerit v+o
moottorin kaikki tuet 7kpl.
xenon polttimot ja ballasti oikealle
etujarrulevyt ja palat v+o
käsijarrun palat ja vivut vaihdettu molemmin puolin

Tyyppivikana näissä olevat kaasunpainesäädin on myös vaihdettu Tampereen Terragas huoltamolla.

Tästä hyvin huollettu Volvo jollekkin. Haikein mielin luovun tästä, mutta ei kaikilla ehdi ajamaan. Ostajalle myös Castrolin öljyä mukaan, kun on hyllyssä tälle autolle varattuna.

Soittamalla saa lisätietoa ja tuon autoa tarvittaessa näytille. Tosiostajalle auto voidaan toimittaa hieman kauemmaksikin Tampereelta. Katsastettu 16.4.2019.

https://www.nettiauto.com/volvo/v70/10406033

Yhteystiedot:
Lauri Halonen
Tampere
lauri.halonen88 at gmail.com
0407748701


upload image
5
700, 900 & S/V90 / 740 ja 940 takaiskunvaimentimien yläpultti / pultit
« Uusin viesti kirjoittanut Kankikari tänään kello 20:37:16 »
Mikä kierre pultissa?

Joutu alapultin laittaan ylös kun poikkes ja poraamalla sain katkenneen poistettua. Alas 12mm nylocilla kun ei ikh ssa ollu oikeeta tuumasta. Kierteet osuu mut halkasija ihan eri.
6
Lastutus, ohjelmointi ja moottorinohjaus / BSR-ohjelmointi ja koneen kesto
« Uusin viesti kirjoittanut JoniM tänään kello 20:34:20 »
Koetin haulla etsiä, mutten oikein löytänyt. Kiinnostaisi tietää, että miten porukalla on kestänyt koneet Bsr stage1 - stage3 -settejä? Lupaa esim. T5-koneeseen vm. 98-2006 vuosimallista riippuen stage3:lla jopa 320-350hp. Jotkut esittää, että kanget ovat vaarassa 300hp jälkeen. Mutta ei kai Bsr tuollaista softaa olisi vuosikaudet myynyt, jos kaikilla heti kiertokanget antautuisivat.
7
S60, V70 (vm.00-07), S80 (vm. -> 06), XC90 / Vs: Volvo S80 -99
« Uusin viesti kirjoittanut Mustalaatikko tänään kello 20:32:13 »
Jos uudellamaalla haluaa niin Elkotron Tuusula voi kysyä
8
Showroom / Vs: Henkan perhekulkineet 1.0 ja 2.0
« Uusin viesti kirjoittanut HenkkaR1 tänään kello 20:06:45 »
-H- Tottakai arvostan, kun jotain tehdään näin suurella antaumuksella, mitä sä teet. Kyse oli lähinnä siitä, että se ei olisi täysin mun juttu uhrata tällaisia voimavaroja "pelkkään pesemiseen", kun olen tottunut tekemään niin erilaisia projekteja.
-H-

Pelkkä peseminen ei mulla oo se juttu, mutta on se kiva tapa rentoutua stressaavasta työstä. En tiiä mikä loppujen lopuksi tässä "hinkkaamisessa" kiehtoo, se vaan on aina ollu mulle tärkeä harrastus. Niinkun sulla sun mielettömät projektit, joita voi vaan ihailla muiden mukana.
9
Yleiset autojutut / Vs: Keskustelua JDM-autoista
« Uusin viesti kirjoittanut Kovalchuck33 tänään kello 20:06:32 »
Pärjää ehkä mutta kömpelömpi/kankeampi mielestäni kuin 240, 940, 850 tai V70 mk1. Saattaisi tuollainen subaru olla vähän vääntävämpi, jos kone olisi 2.5 litrainen.
10
Yleiset autojutut / Vs: Keskustelua JDM-autoista
« Uusin viesti kirjoittanut Jambo tänään kello 20:02:07 »
Olen ajanut muutamallakin eri neliveto subarulla ja gt-b legacylläkin. Mielestäni aika kankeita kääntymään ja tuo 2.0 twinturbo kone alhaalta aika hengetön. Alkaa vetämään vasta 3500rpm jälkeen kunnolla. 260hv koneella kiihtyi ihan ok.

Kyllä se puheista päätellen mk2 V70:lle pärjää kääntösäteessä  ::)
Tosiaan on noissa boxereissa ongelmana tuo alaväännön puute...
Sivuja: [1] 2 3 ... 10
Samppasport  Autotähti