Futurez  Proturbo

t4 pulttikuvio.

  • 2 Vastauksia
  • 2147 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Jopas_Jotakin

  • Grand Luxe
  • *
  • Viestejä: 326
  • www.vrcf.fi
t4 pulttikuvio.
« : 02.11.2018, 18:55:28 »
Niin, tuommoisen t4 pulttijaolla, sillä kaksoiskanavaisella. Onko t3 pulttijako järkevästi muokattavissa tuohon, vai pitääkö teettää laippa, johon toiseen päähän tulee t3 ja toiseen t4, mutta pullsitusidea menee kyllä off tilaan...  :idiot2:

Kun katoin, niin olisi ihan järkevillä specseillä ahtimia... ::)
Kyllä se kestää: kuuluisat viimeiset sanat...

Poissa J4nne_

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 148
  • www.vrcf.fi
Vs: t4 pulttikuvio.
« Vastaus #1 : 02.11.2018, 21:10:38 »
Suosiolla kunnollinen jaettu pakosarja valmiiksi t4 laipalla. Poikkipinta-alojen vaihtelu on pahasta ja voin kokemuksesta sanoa turbomytyssä että kollektori on paikka jota ei kannata tehä väärin. Jos ahtimessa on laippa t4 niin silloin tehdään pakosarja jossa on t4 laippa. T3 on pulttijaoltaan ja reikäkooltaan paljon pienempi mitä t4. Intervebsistä löytyy mitat molempiin ELK
-940 classic, B230FT
-940 Harraste rotisko, b230ft, 531, 54mm@2.1bar

Poissa Jopas_Jotakin

  • Grand Luxe
  • *
  • Viestejä: 326
  • www.vrcf.fi
Vs: t4 pulttikuvio.
« Vastaus #2 : 02.11.2018, 22:23:54 »
Joo, se oli vaan mun hullu mietintä, kyllä taitaa ihan gt35 riittää mulle, kun max powerit on 400-600hv.

 

KKD Motorsport  Samppasport