Autoracing  KL-varaosat

S80 2.5T mark2 ohjelmointi, mutta mikä ?

  • 19 Vastauksia
  • 2044 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Mustalaatikko

  • VRCF Ry jäsen 2019
  • Turbo
  • *
  • Viestejä: 2637
Vs: S80 2.5T mark2 ohjelmointi, mutta mikä ?
« Vastaus #15 : 16.12.2018, 12:48:05 »
Ahtoja voisi varmaan tarkkailla jollain Torquella tms. obd-loggerilla jos vikaa epäilee
v70 D5 -03 AT (käyttis), Toyota Hiace D4D 65kw -06, 855 2.5 10v -94 (ex), Renault Clio RN1.2 -95 (ex)

Poissa ridgeforrester

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 71
Vs: S80 2.5T mark2 ohjelmointi, mutta mikä ?
« Vastaus #16 : 05.04.2019, 10:11:18 »
BSR vs Rica - onko oleellista eroa? Rica mainitsee ainakin myös laatikon käytöksen muuttuvan ja 1&2-vaihteiden vääntörajoituksen poiston käytöstä. Onkohan BSR:ssä sama?
Volvo V70 2.5T Geartronic Summum MY2008. Ex V70 2.4 GLT Aut. MY1998.

Poissa volvotdi

  • Yhteistyökumppani
  • Grand Touring
  • *
  • Viestejä: 1540
  • Tampere - Pori
Vs: S80 2.5T mark2 ohjelmointi, mutta mikä ?
« Vastaus #17 : 06.04.2019, 21:33:33 »
BSR vs Rica - onko oleellista eroa? Rica mainitsee ainakin myös laatikon käytöksen muuttuvan ja 1&2-vaihteiden vääntörajoituksen poiston käytöstä. Onkohan BSR:ssä sama?

Kummatkin bulkkia eli ei ole eroa. 1&2-vaihteiden rajoituksen poistosta ei ole mitään hyötyä kun ei kuitenkaan ehdi ahdot nousemaan kun pitäisi kolmosta tarjota, tosin ei tuosta poistosta haittaakaan ole.
Honda CR-V 2.2i-dtec Exe Adv AT Black Edition -14, BMW 520d - 13.

Lisäätehoa.fi

Poissa puliukk0

  • Grand Touring
  • *
  • Viestejä: 2149
  • Luftmassenmesser Hitzdraht-Jetronic
Vs: S80 2.5T mark2 ohjelmointi, mutta mikä ?
« Vastaus #18 : 07.04.2019, 11:27:16 »
Kummatkin bulkkia eli ei ole eroa. 1&2-vaihteiden rajoituksen poistosta ei ole mitään hyötyä kun ei kuitenkaan ehdi ahdot nousemaan kun pitäisi kolmosta tarjota, tosin ei tuosta poistosta haittaakaan ole.

Ainakin V50 T5 se kakkosen rajotus on ihan hanurista. Jos halusi lähteä tietystä vauhdista kiihdyttämään, piti tunkea kolmosta väkisin automaatista liian aikaisin.
-Volvo 940 B230FB + M47 '92 "Pulkka"
-BMW 323i e36 -98
-Nissan 200sx S13 "1JZ-GTE VVTi projekti" '92
-Wäärin Wirittäjä #2 / Helsinki Highriders #1 (Kouvolan korottajien alajaos)

Poissa saku

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 41
  • www.vrcf.fi
Vs: S80 2.5T mark2 ohjelmointi, mutta mikä ?
« Vastaus #19 : 29.04.2019, 17:23:50 »
Mun Volvossa 2,5T -05 sama setti.. on aiheuttanu vitutusta jne.. Mie täällä jo kehuin ett kaikki toimii. Tuo vakio Pierburg ei kestä. 3 niitä kerkes mennä ennenkuin näin vaivaa tilata Ipusan tuote. Vimeinen hajos 300km jälkeen, kun kävin reissussa ja rekkojen ohitelut niillä teillä ja ruuhkilla vaativat täyet tehot. kun venttiili korkkas ,tehot tuli sen jälkkeen potkuna 3000rmp paikkeilla, alavääntöö ei laisinkaa ja vakkariajolla laatikko vaihteli 3-5 vaihdetta edestakas tiuhaan.

No näin se tosiaan näyttää olevan. Mulla hajonnut kaksi Pierburgin TCVtä BSRn softan laiton jälkeen (30 tkm). Tänään laitoin myös IpdUsan Heavy Duty TCVn. Tein totutusajon ohjeen mukaan ja ensikokemukset on ihan positiiviset. No ainakin risaan Pierburgiin verrattuna. Tuo samainen venttiili on myös Ärrää varten eli kai sen pitäisi paineita kestää.

 

TamCar  KKD Motorsport