Proturbo  Autodiagnoosi

volvo 240 B200F --> B230FT alipainekytkennät

  • 3 Vastauksia
  • 491 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Baxter

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 11
  • www.vrcf.fi
volvo 240 B200F --> B230FT alipainekytkennät
« : 24.01.2019, 12:47:33 »
tarkoitus on tehdä otsikon mukainen muutos. Autossa on jo nyt mekaruutta paikallaan. Pitääkö noita alipainekytkentöjä muuttaa jotenkin? Miten esim. jarrutehostimen alipaine?

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Turbo
  • *
  • Viestejä: 4705
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Vs: volvo 240 B200F --> B230FT alipainekytkennät
« Vastaus #1 : 24.01.2019, 13:41:02 »
Jarrutehostimen liitäntä aina imusarjaan samalla tavalla. Muita alipainelinjoja siellä ei taida ollakaan kuin pikkuletku moottorin huohottimelle. Sen voi jättää pois ja vetää huohotusletkun turbon imupuolelle jos ei halua huohotuskaasuja ulkoilmaan.
444 -55   145 "Express" -71   245 -90 Englantilainen potilas "B6284T"   965 -93 B6304T
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer?

Paikalla The_OttoB

  • Grand Touring
  • *
  • Viestejä: 1988
  • www.vrcf.fi
Vs: volvo 240 B200F --> B230FT alipainekytkennät
« Vastaus #2 : 24.01.2019, 15:26:41 »
Ja ahtimen ohitusventtiilin letku.
1000 LH-miestä puhuu autonsa lastuttamisesta ja niistä 100 saa ostettua lastun. 10 polttaa omansa. Vain yksi on nopein. Kaksitoista.

Poissa Baxter

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 11
  • www.vrcf.fi
Vs: volvo 240 B200F --> B230FT alipainekytkennät
« Vastaus #3 : 24.01.2019, 17:57:57 »
OK. Kiitos vastauksista

 

Proturbo  Autodiagnoosi