KKD Motorsport  Samppasport

Maxxecu moottorinohjauksena

  • 2 Vastauksia
  • 384 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa janne102

  • Grand Luxe
  • *
  • Viestejä: 274
  • www.vrcf.fi
Maxxecu moottorinohjauksena
« : 19.02.2019, 09:19:57 »
Alotetaanpa nyt tämmöinenkin keskusteluaihe kun myös megaruutasta on vastaava.

Eli tänne saapi kirjoitella kaikki maxxecu aiheiset kokemukset, ongelmat, plussat ja miinukset.

Poissa sekokupu

  • VRCF Ry jäsen 2019
  • Grand Touring
  • *
  • Viestejä: 1796
  • Volvo Rapist Club Finland
Vs: Maxxecu moottorinohjauksena
« Vastaus #1 : 19.02.2019, 10:54:14 »
Omien kokemusten perusteella ei voi kuin suositella, tosi helppo käyttää ja softakin on aikalailla tältäpäivältä. Vikadiagnosointi ja säätäminen älyttömän helppoa, eli onnistuu jopa minulta :D

Omat kokemukset race -versiosta ja autona (R)S4.
AW71 toimintakaavio:

Poissa The_OttoB

  • Grand Touring
  • *
  • Viestejä: 1986
  • www.vrcf.fi
Vs: Maxxecu moottorinohjauksena
« Vastaus #2 : 19.02.2019, 13:10:59 »
Street versio B230F + 16T, A-nokka ja kiinacooleri.

Anturi 850 TPS, Bosch moottorin lämpötila- ja imuilma-anturit.

LH alkuperäinen VR triggeri 60-2 vsuhtipyörä, sekä tyhjäkäyntimoottori. Volvon ahtopainesolenoidi ja sähköflektin ohjaus.

Selkeä softa, ohjelman arpomat alkuarvot osui hyvin ja lähti helposti käyntiin.

VW puola pääteasteella, msd piuhat, Puolan pään liittimet Finjectorilta.

Hyvä tuotetuki, vastasivat sähköpostikyselyihin muutaman tunnin vasteella. Vastaukset olivat kunnollisia, kuvaruutukaappauksia mitä pitää tehdä.

Kannattaa opetella pikavalinnat ja loggaustoiminnot kunnolla, säätäminen helpottuu kummasti.

Dynossa irtosi 295 hp 6200 rpm ja 440Nm 2600 rpm. Ahtoa 1,4 bar, Re85 poltetttiin bensalla tuli naku vastaan aiemmin. 250  HP 380 Nm.
« Viimeksi muokattu: 19.02.2019, 17:30:06 kirjoittanut The_OttoB »
1000 LH-miestä puhuu autonsa lastuttamisesta ja niistä 100 saa ostettua lastun. 10 polttaa omansa. Vain yksi on nopein. Kaksitoista.

 

Ateho  Elekma