Race.fi  TamCar

Pottapyörän jaonmuutos 765 asetelmalle

  • 3 Vastauksia
  • 495 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa J4nne_

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 148
  • www.vrcf.fi
Pottapyörän jaonmuutos 765 asetelmalle
« : 26.02.2019, 09:24:17 »
Onko jollakulla käytössä vastaavaa? Sorvattu se huuli pois ja tehty uusi jako.

 Koneistaminen on mahdollista halvalla ja helposti ittelle, ainoa mikä nyt aiheuttaa kysymyksiä on se jotta kestääkö se pyörä?  ???

Paksuuttaha siihen jää hyvin. Tulossa 500hv koneen jatkoksi.
-940 classic, B230FT
-940 Harraste rotisko, b230ft, 531, 54mm@2.1bar

Poissa J.Lunkka

  • VRCF Ry jäsen 2019
  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 168
  • www.volvoracing.fi
    • Volvoracing
Vs: Pottapyörän jaonmuutos 765 asetelmalle
« Vastaus #1 : 26.02.2019, 09:53:52 »
Onko jollakulla käytössä vastaavaa? Sorvattu se huuli pois ja tehty uusi jako.

 Koneistaminen on mahdollista halvalla ja helposti ittelle, ainoa mikä nyt aiheuttaa kysymyksiä on se jotta kestääkö se pyörä?  ???

Kestää.. mutta jos koneistaminen on halpaa ja mahdollista niin tee nyt suosiolla teräspyörä ja otat pottapyörästä hammaskehän...
Amazon -70  2.3T 16v, ZF, 83/4
Amazon -70  2.5T Evo, 83/4
240 T5 (projekti)

Poissa volgaman

  • Grand Luxe
  • *
  • Viestejä: 363
  • www.vrcf.fi
Vs: Pottapyörän jaonmuutos 765 asetelmalle
« Vastaus #2 : 26.02.2019, 16:20:35 »
Itelle makso noin 200e ku teetätin sorvauksen, jaon muutoksen ja tasapainoituksen
740 katudrifteri projekti -87, 745 b230et -88, 940 b230ft -95,          945 b230fk winterdrifteri, 960 2,5 -95

Poissa TVS

  • VRCF Ry jäsen 2019
  • Turbo
  • *
  • Viestejä: 4418
  • LH-uuno
Vs: Pottapyörän jaonmuutos 765 asetelmalle
« Vastaus #3 : 26.02.2019, 22:12:07 »
On käytössä. Toimii, mutta aihion tarttee olla semmonen, joka ei ole paistettu ihan sikana siniseks, jos kitkapinnasta joutuu ottamaan kovin paljon niin anturikehästä lähtee turhan paljon pois. Lisäks asetelman kiinnityspultit menee tosi typerästi anturikehän "ehjien" kohtien läpi ja vielä sillai, että osuu juuri starttikehän ja vp rajapintaan. Kaks tommosta me tehtiin taannoin, hyvin on toiminu ja toisella on ajettu reipashenkistä käyttöajoa 60tkm+, mun autolla ehkä 20tkm, mutta sisältää ratapäivähölmöilyä ja luisuttelua noin tusinan takarengasparin verran, vielä eio kajahtanu  ::). Pultinreiät kannattaa minusta tehdä läpi asti, ja mitata pultti sopivasti, jollonka varmistuu sekin ettei starttikehä varmasti sudi  :D.
LH 2.4 säätöä Tre-orivesi-mänttä-seudulla. YV jos tarvitset säätöapua.

 

Carwist  Race.fi