Puotilan autokorjaamo  KKD Motorsport

700/900 alustasarjat, jousi- ja iskarimuutokset

  • 2641 Vastauksia
  • 589594 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa äshooäf

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 8
  • www.vrcf.fi
Vs: 700/900 alustasarjat, jousi- ja iskarimuutokset
« Vastaus #2640 : 18.01.2020, 00:44:22 »
On luettu ja etsitty mutta tähän en ole vastausta löytänyt: Farkku 940 kuormajousilla ja edessä deekun jouset, riittääkö taakse bilsteinin b6 JOS takasista ottaisi sen 1 kiekkaa pois. Entä mitkä iskarit eteen -2 kiekkaa katkaistujen dieselin jousten kanssa? onko parempia vaihtoehtoja kuin b6?

Poissa P11S1

  • VRCF Ry jäsen 2020
  • Grand Luxe Touring
  • *
  • Viestejä: 1177
  • juu kylläh
    • P11S1 kuvat
Vs: 700/900 alustasarjat, jousi- ja iskarimuutokset
« Vastaus #2641 : 18.01.2020, 11:31:48 »
On luettu ja etsitty mutta tähän en ole vastausta löytänyt: Farkku 940 kuormajousilla ja edessä deekun jouset, riittääkö taakse bilsteinin b6 JOS takasista ottaisi sen 1 kiekkaa pois. Entä mitkä iskarit eteen -2 kiekkaa katkaistujen dieselin jousten kanssa? onko parempia vaihtoehtoja kuin b6?
Jos auto on diesel koneella niin etupäähän voisi harkita lyhempiä iskareita, mutta ei oo pakollista. Peräpään korkeus ei 1kierroksen laikkaamisella muutu juurikaan eli ei vaadi toimenpiteitä, ainut on että täydessä ulosjoustossa jousi vähän jää kupista irti.
B8 bilstein iskarit on sen ?30mm? lyhemmät ja etupäässä myös pohjaanlyöntikumi on lyhempi kuin vakio iskareissa joten madallettunakin joustovaraa löytyy vielä ihan hyvin.

kuvia
740turbo -90 / 760turbo -85 / 945GL -95

 

Carcom Oy  Ateho