Proturbo  Autodiagnoosi

140-sarjan jarrujen ilmausjärjestys

  • 4 Vastauksia
  • 8015 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa o_j

  • VRCF Ry jäsen 2019
  • Grand Luxe Touring
  • *
  • Viestejä: 1407
140-sarjan jarrujen ilmausjärjestys
« : 17.12.2011, 17:12:15 »
Muistutukseksi itselleni ja muillekkin, aina ei pakosti ole korjauskäsikirjaa luettavilla.

1. vasen takapyörä
2. vasen etupyörä, ylempi, sisempi
3. oikea etupyörä, ylempi, sisempi
4. oikea takapyörä
5. oikea etupyörä, ulompi
6. oikea etupyörä, alempi, sisempi
7. vasen etupyörä, ulompi
8. vasen etupyörä, alempi, sisempi

Kannattaa myös muistaa irrottaa se paineanturin liitin pääsylinterin vierestä, ettei ala varoitusvalo palamaan kojelaudassa.
745 Turbo+ -90
LC HJ60 -83
LC HJ60 -84
W210 300D -97

Poissa repe28

  • Luxe
  • *
  • Viestejä: 2
  • www.vrcf.fi
Vs: 140-sarjan jarrujen ilmausjärjestys
« Vastaus #1 : 28.12.2011, 20:11:46 »
Kiitos neuvoista,oli todella hyvä tieto

Poissa wh

  • Grand Luxe Touring
  • *
  • Viestejä: 939
Vs: 140-sarjan jarrujen ilmausjärjestys
« Vastaus #2 : 14.08.2012, 00:36:44 »
Mikäs tarkoitus tuolla järjestyksellä on  ? muuten jää ilmaa, mutta miksi  ? :idiot2:
volvoja - onhan noita.

Poissa Toni

  • VRCF Ry jäsen 2019
  • Grand Luxe
  • *
  • Viestejä: 734
  • Still running with LH2.4
    • Tonin Volvosivut
Vs: 140-sarjan jarrujen ilmausjärjestys
« Vastaus #3 : 20.09.2014, 19:04:16 »
aloitetaan järjestelmän kauimmaisesta päästä minne yleensä ilma kerääntyy ja tullaan koko ajan takaisinpäin kunnes ilmataan viimeinen ja lyhin etäisyys pääsylkystä.
toni142(at)gmail.com, 142-74 B230FB-T, 945-98 Classic 531-16T-AW-MCC, 945-98 Classic M90-ECC, 945-96 D24TIC ZF (2+3 paku), 945-96 D24TIC ZF-MCC (2h paku), 945-96 D24TIC M90-ECC (2h paku), http://volvo.tonit.org. Myynnissä Virilastuja, OBD-lukijoita.

Poissa The_OttoB

  • Grand Touring
  • *
  • Viestejä: 1986
  • www.vrcf.fi
Vs: 140-sarjan jarrujen ilmausjärjestys
« Vastaus #4 : 20.09.2014, 20:28:29 »
Itsellä jos on ollut koko jarrujärjestelmä kuivana, olen ottanut takaa palat pois ja pumpannut männät aika ulos, noin loppuunajetun jarrupalan verran. Ilmausruuvi kunnolla auki ja papukaijapihdeillä mäntä sisään. Joskus on ollut hankalaa saada sitä ensimmäistä ilmauskierrosta käyntiin kun se ilmalukko vaan keikkuu edestakaisin taakse menevissä putkissa.
1000 LH-miestä puhuu autonsa lastuttamisesta ja niistä 100 saa ostettua lastun. 10 polttaa omansa. Vain yksi on nopein. Kaksitoista.

 

TamCar  KKD Motorsport