Carwist  Race.fi

245 -90 Englantilainen potilas "B6284T" ja muut puuhastelut

  • 1168 Vastauksia
  • 375708 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: 5025
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Vs: 245 -90 Englantilainen potilas "B6284T" ja muut puuhastelut
« Vastaus #1095 : 21.05.2019, 21:14:21 »
ATF oli hävinnyt mäntien päältä valkeasta, josko olisi mennessään liotellut renkaita.

Kävin ajamassa ja muutaman ensimmäisen kiihdytyksen aikana tuli kunnon savuverho. Eehkä vähän mennyt öljyä pakoputkeenkin ::) Ajelin hetken ja vaihdoin öljyt. Kokeeksi Comma Motorsport 5W-50 ja lisäksi purkki STP:tä kuten on tullut laitettua englantilaiseenkin. Kävin ajelemassa uudestaan, moottorijarrun jälkeen pölähtää, mutta sen enempää ei peileistä erota. Kyllä sillä nyt jo kehtaa ajella. Aloitettava säätöajo ja jarrujen sisäänajo heti kunhan saa tankin läpiviennit korjattua.

Kotiin tullessa englantilaisen takapää alkoi ravistamaan ja oikea takajarru laahaa. Eiköhän mäntä jumeta, katsottava huomenna. Ohjaustehostus on vähän turhan voimakas. Ei saa mutkissa kunnon tuntumaa siihen missä asennossa pyörät menee. Joutuuko kumminkin rakentamaan sähköisen tehostuksen, jotta saa säädettyä tehostuksen määrän.
444 -55   245 -90 Englantilainen potilas "B6284T"   245 -90   245 -92 B6304
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer?

Poissa Juho_

  • Grand Luxe
  • *
  • Viestejä: 372
  • vapari
Vs: 245 -90 Englantilainen potilas "B6284T" ja muut puuhastelut
« Vastaus #1096 : 21.05.2019, 21:54:12 »
Comma motorsport 5W-50 jostain syystä ei tahtonut pysyä miun ysin edellisessä koneessa (+460tkm mittarissa).
Huohotti aika reippaasti.

Vaihdoin sen sit Motox Semisyn 10W40 eikä enään huohottanut "yhtään". :idiot2:
Kaasuläppä ja imusarja oli siis ihan öljyssä kokoajan tuolla commalla.
Motoxilla pysyi puhtaana - siitäkin huolimatta että rajoitin oli n. 7000rpm ja rajoittimen tuntumassa kierrokset kävi turhankin usein. :buck2:

En tiedä oliko sit ihan tuuria vai mitä.. mut tuollainen havainto tuli tehtyä.
Joutui lisäilemään, niin ajattelin suoraan vaihtaa öljyt sit uudestaan.

Sen koneen kun purin, niin juu olihan siellä karstaa vähän ja sylinterit kuluneet (91vm).. männänrenkaat ihan ok, ja öljyrenkaat ei ollu jumissa.
Eli sen koneen oletettavasti reippaampi huohotus ollut selitettävissä vaan kuluneilla sylintereillä.
Volvo 960 -91 B6304S+ZF 260Z
Volvo 240 -90 B200F+M47 [harrastekäyttis]

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: 5025
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Vs: 245 -90 Englantilainen potilas "B6284T" ja muut puuhastelut
« Vastaus #1097 : 22.05.2019, 21:39:15 »
Ei tuo ainakaan näyttäisi huohottavan ihmeemmin, eikä haittaa jos öljynkulutus pysyy suurinpiirtein samana kuin 965:ssä. Ajon myötä sen tietää.

Tein valkeaan kampiakselinhihnapyörään nollamerkin, vaihdoin uretaanit panhardiin ja etutukivarsien takaheloiksi. Powerflexin takahelan sisäholkki on edelleen pari kymppiä liian pieni tukivarteen. Joka kerran niistä on tullut mainittua Autoracingille, mutta liekö valmistajalla niin paljon tehtynä noita tai sitten ei vaan kiinnosta. Ei ole iso vaiva suurentaa reikää, mutta onpa kumminkin.

Jumppasin englantilaisen oikeaa takajarrua, painoin jarrukumirasvaa pölysuojan sisään ja mäntä alkoi liikkumaan hyvin. Hommattava kumisarja valmiiksi. Tuli myös "ohimennen" vaihdettua tutulle S60 ilmastoinninkompura.
444 -55   245 -90 Englantilainen potilas "B6284T"   245 -90   245 -92 B6304
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer?

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: 5025
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Vs: 245 -90 Englantilainen potilas "B6284T" ja muut puuhastelut
« Vastaus #1098 : 23.05.2019, 20:50:26 »
Vähänlaisesti oli aikaa touhuta valkean kanssa, mutta uusin molempien etusatuloiden alempien mäntien kumit ja nyt liikkuu herkästi. Männät oli hyvässä kunnossa. Yhteen katkenneeseen nippaan piti hitsata mutteri kiinni ja aukesi onneksi helposti.

Englantilaisen oikea takajarru ei ole laahannut enää, vaikka tein muutamia kovia jarrutuksia.
444 -55   245 -90 Englantilainen potilas "B6284T"   245 -90   245 -92 B6304
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer?

Paikalla -late

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 54
Vs: 245 -90 Englantilainen potilas "B6284T" ja muut puuhastelut
« Vastaus #1099 : 24.05.2019, 13:20:52 »
Kävin ajamassa ja muutaman ensimmäisen kiihdytyksen aikana tuli kunnon savuverho. Eehkä vähän mennyt öljyä pakoputkeenkin ::) Ajelin hetken ja vaihdoin öljyt. Kokeeksi Comma Motorsport 5W-50 ja lisäksi purkki STP:tä kuten on tullut laitettua englantilaiseenkin. Kävin ajelemassa uudestaan, moottorijarrun jälkeen pölähtää, mutta sen enempää ei peileistä erota. Kyllä sillä nyt jo kehtaa ajella. Aloitettava säätöajo ja jarrujen sisäänajo heti kunhan saa tankin läpiviennit korjattua.

Onko arvausta, että mikä tekee pölläytyksen moottorijarrun jälkeen? Omassa vastaava omituisuus. Turbo oli sohlo (laakeri pyörähtänyt pesässä) ja asia korjattiin uudella keskiöllä, mutta ei auttanut. Voisiko öljynpaluu ahdistaa niin että tulvisi? Kansi on tehty hiljattain ja samalla venavarrenkumit uusittu.
S80 D5 AWD '08
240 T6 '87

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: 5025
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Vs: 245 -90 Englantilainen potilas "B6284T" ja muut puuhastelut
« Vastaus #1100 : 24.05.2019, 14:22:26 »
Alakerrasta tulee valkeassa läpi. Vaparikoneessa vaihtoehdot aika vähissä. Moottorijarrulla öljy ei pala, vaan kertyy  palotilaan sekä pakopuolelle ja pölähtää kun palaminen taas alkaa.
444 -55   245 -90 Englantilainen potilas "B6284T"   245 -90   245 -92 B6304
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer?

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: 5025
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Vs: 245 -90 Englantilainen potilas "B6284T" ja muut puuhastelut
« Vastaus #1101 : 24.05.2019, 23:37:48 »
Vaihtelun vuoksi päivityksiä valkean osalta.
Korjasin tankkianturipaketin. Taivuttelin uudet putket, hitsasin kiinni ja testasin jarrukliinerillä. Virtajohdot tinasin vanhoihin nysiin, laitoin kemiallista metallia päälle ja tein tukijalan. Maajohdon vedin vain ruuvilla kiinni kanteen ja tippa liimaa kierteen väliin, hyvin on kestänyt englantilaisessa samalla tavalla. Tulpatun pikkuputken poistin kokonaan. Ennen kasausta testasin että mittari ja pumppu toimiikin.




Otin jousista pois ja nyt ajokorkeus näyttää "normaalilta". Löysäsin ja kiristin kaikki kumihelat uuden ajokorkeuden mukaan, katsoin pyöränkulmat pikaisesti ja ihan nätisti tuo kulkee. Coilisetti onkin hommattava kunhan budjetti sallii, voi tiputtaa hitusen lisää. Jonkun kuvan vois ottaa jos saa huomenna pestyä. Kotimatkalla katselin vähän säätöjä ja on se vähän sinnepäin. 95:ttä tankissa vielä niin ei voi kovin suuria ennakoita käyttää. Takajarrut soi kunnolla juuri kun auto on pysähtymässä. Käsijarrulla pysähtymällä saa saman kuulumaan hiljempaa. Katsottava mikä siellä vaivaa.
444 -55   245 -90 Englantilainen potilas "B6284T"   245 -90   245 -92 B6304
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer?

Poissa Acke

  • Hallituksen jäsen - Sihteeri - Quotemaster jr.
  • Global Moderator
  • Turbo
  • *
  • Viestejä: 3493
  • nyan nyan
Vs: 245 -90 Englantilainen potilas "B6284T" ja muut puuhastelut
« Vastaus #1102 : 25.05.2019, 08:52:38 »
Takajarrut soi kunnolla juuri kun auto on pysähtymässä. Käsijarrulla pysähtymällä saa saman kuulumaan hiljempaa. Katsottava mikä siellä vaivaa.
Sullakin näytti olevan pinnoitetut mtec jarrut alla? Mulla teki samaa jarrujen sisäänajon aikana, sitten kun pinnoite oli kulunut niin ääni loppui. Kuului juurikin just ennen kun auto pysähtyi ja oli yllättävän kova.

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: 5025
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Vs: 245 -90 Englantilainen potilas "B6284T" ja muut puuhastelut
« Vastaus #1103 : 25.05.2019, 20:46:25 »
Niinhän ne on Mtecin levyt ja mietin itsekin tulisko ääni pinnoitteen takia. Ja EBC:n paloissa on vielä lisäksi karhea sisäänajopinta. Josko huomenna sais tehtyä sisäänajon jarruille.

Ei äkkiseltään löytynyt konehuoneen roiskesuojaa, joten tein sitten ohuesta sinkitystä pellistä jonkinlaisen. 960 öljyjäähy on vielä(kin) nippusiteiden varassa syylärin alla.


Ilmanputsarille tein suojan, tulppasin läpivientejä rintapellistä, pesin konehuoneesta sekä päältä enimmät liat pois ja imuroin sisältä. Milloinkohan on viimeksi pesty, sen verran kuonaa oli kylkilistojen välissä ja pinttymää. Maalipinta on vähemmän yllättäen mattaantunut ja kaipais ehostusta jos saa aikaiseksi.

Näyttää aika paljon matammalta kuin onkaan, mutta on sentään puhdas.

444 -55   245 -90 Englantilainen potilas "B6284T"   245 -90   245 -92 B6304
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer?

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: 5025
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Vs: 245 -90 Englantilainen potilas "B6284T" ja muut puuhastelut
« Vastaus #1104 : 27.05.2019, 20:29:52 »
Takajarrujen meluaminen hävisi valkeasta jarrujen sisäänajolla kun pinnoite lähti pois. Radalla sen sitten tietää miten pitää.

Eilen vaihdoin ehjän hanskalokeron, koska vanhasta oli saranat poikki. Tosin jätin vanhan kannen kun ei osunut käsiin kuin sinisellä alaosalla olevia. Tuli ajettua reilu 300km maantielenkki ja todettua ettei yläkierroksilla ole puhtia. Alhaalla ja keskikierroksilla on vetoa senkin edestä eli nokkien säätöä tiedossa.

Paluumatkalla alkoi nyhtämään ja hetken päästä veto loppui kerrasta. Vähän aikaa vianhakua tiensivussa pienessä vesisateessa ja löytyi palanut ykkösen puola sekä sytkäpuolen sulake konehuoneen sulakerasiasta. Koska kumpaakaan ei ollut varalla matkassa, ykkösen suuttimenjohto irti, lambdasäätö pois päältä, hyppyjohto sulakkeen tilalle ja virtajohdon siirto alkuperäisessä sulakerasiassa sulakkeen taakse. Aika tasaiseen kulkee viidelläkin kunhan kierroksia on tarpeeksi, ei tarvinnut "kuin" 100km ajaa :P Kotona tutkailin tarkemmin ja puolan ohjausjohto maissa. Eipä ois paljoa varapuola auttanut tienpäällä kun se savuaa melkein heti.

Tänään otin imusarjan irti ja puolien johtonippu oli jäänyt lämppärinletkun sekä kannen kulman väliin. Juuri sillä kohtaa ei ole tehtaalta kuin teippi johtosarjan päällä ja toki kulma oli painunut läpi teipistä ja eristeestä. Eriste kuntoon, sähköteippiä ja vielä varmistukseksi bensaletkunpätkä päälle. Taas toimii, eikä sytkäpäätekään hajonnut.
« Viimeksi muokattu: 27.05.2019, 20:31:37 kirjoittanut Lankku »
444 -55   245 -90 Englantilainen potilas "B6284T"   245 -90   245 -92 B6304
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer?

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: 5025
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Vs: 245 -90 Englantilainen potilas "B6284T" ja muut puuhastelut
« Vastaus #1105 : 29.05.2019, 00:14:53 »
Sainpas tehtyä valkealle taas jotain töiden jälkeen.

Poistin ruosteisen Bilteman vetokoukun johtoineen ja oikeanpuolen varapyöräkotelossa majailleen ilmaiskareiden kompuran. Vanha Philipsin CD-vaihtajakin pyöri kontin pohjalevyn alla ja kaivelin sen johdon pois myös. Vaihdoin tähänkin uudemman 960 23mm etuvakaajan ja poistin takavakaajan sillä mielellä jos saisi tiukoissa mutkissa paremmin pitoa taakse. Alusta on niin vetelä, että vakaaja on pakko laittaa paikalleen jollei halua peilien raapivan ihan niin pahasti maata jo normiajossa. Sutii sitten radalla mutkissa toisella jos sutii.

Illemmalla aloitin nokkien säädön, kulku parantui koko ajan ja nyt veto tuntuu kohtuu hyvältä 6000rpm asti. Ei varmasti toimi vakio imusarja korkean puristussuhteen kanssa kovin hyvin varsinkaan sen jälkeen. Mattamustan 245:n vanhan lasikuitukonepellin laitoin paikalleen ja asensin pikalukot. Vanha lukkosarja yllätti mukavasti ja kaksi vastatapin kiinnitysmutteria oli väärällä kierteellä. Yksi oikeanlainen tuumainen mutteri sentään löytyi ja yläpuolen sai tarpeeksi tiukaksi letkulla. Maalaamaan sitä ei varmaan ehdi ennen lauantaita joten olkoot kauhtunut keltainen :P 10 vuotta sitten maalasin jollain vanhalla keinohartsilla ja alkoi kuoriutumaan pinnasta irti jo noin vuoden ikäisenä.

Nokkien säätöjä hakiessa reilummin kierrättäessä pölähtää putkesta aina vaihdetta vaihtaessa. Ei siitä mihinkään pääse, alakerta on mikä on.
444 -55   245 -90 Englantilainen potilas "B6284T"   245 -90   245 -92 B6304
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer?

Poissa Juho_

  • Grand Luxe
  • *
  • Viestejä: 372
  • vapari
Vs: 245 -90 Englantilainen potilas "B6284T" ja muut puuhastelut
« Vastaus #1106 : 29.05.2019, 07:34:22 »
Niin oliko valkosessa mega vai motikka käytössä?
En enää muista. :buck2:

Megalla tai vastaavalla onnistuis hyvin koittaa saako siihen koneeseen miten eloa e85+t6 sumut ja rajoitin 7200rpm alueelle - jos tehokäppyrä ei käänny laskuun reilusti ennen sitä.

-439 eculla veti rajoittimelle asti "204hp" b6304f.
Huipputeho muistaakseni n. 6200rpm kieppeillä ja ei lähtenyt selvään laskuun ennen rajoittimen läheisyyttä minkä pitäisi olla 7000rpm.
 -362/528 ecuilla huipputeho jäi n. 5800rpm kun rajoitin tulee 6200rpm~

Vakio imusarjalla jää kyllä huipputehon kierrosluku jonnekkin 6krpm kieppeille, mut on muuten yllättävän hyvin tehty/suunniteltu ja toimiva paketti.

Mittasitko nokkien ajoituksia, et paljon eroa ns. tehdasarvoihin?
Nyt menee vähän muisteluks, mut muistaakseni imunokan max nosto on n. 108-110° JYKK ja imuventtiilit ei ole ollenkaan auki @ YKK.
Tossa kun viikonloppuna tuli jonkun verran pyöriteltyä nokkia, mittailtua ja mutuilun perusteella haettua sopivaa lähtökohtaa. N. 114~116° JYKK (jälkeen yläkuolokohdan) ajoitus olis imunokalle teoriassa paras jos tavoitteena mahdollisimman paljon voimaa jonnekkin +4-6krpm alueelle.
Volvo 960 -91 B6304S+ZF 260Z
Volvo 240 -90 B200F+M47 [harrastekäyttis]

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: 5025
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Vs: 245 -90 Englantilainen potilas "B6284T" ja muut puuhastelut
« Vastaus #1107 : 29.05.2019, 23:11:58 »
Atecun laitoin heti kiinni kun bolt-on setti oli jäänyt. Meinasin ensin aloittaa Motronicilla, muttei viitsinyt nähdä vaivaa johtosarjojen kanssa.

En ole mitannut nokkien ajoitusta, enkä vakioilla taida edes viitsiä. Nyt se on nöyrä ajella ja vetää kohtuullisesti. Penkissä ruuvailee siihen missä parhaat lukemat tulee, pääseekö edes vakion lukemiin :D Kattelee tarkemmin sitten ns. kunnon nokilla. E85 saa myös odottaa sitä, että ajaa penkissä ensin 98:lla niin pääsee tekemään paremmin vertailua.

Tänään oli vuorossa häntäputken teko valkeaan. 2kpl 2,5" 90° mutkia, näyttää melkein vakiolta. Maali oli pikkasen turhan kiiltävää, mutta siitä se tummuu.



Tein ylävesiletkun väliliitokseen paikan mittariston lämpöanturille, ei tarvitse enää läppäriltä tuijotella lukemia. Laitoin takavakaajan paikalleen ja vaihdoin laatikosta ns. pesuöljyt pois. Tuli sen verran testailtua, ettei selvää pölähdystä näe peilistä jos pitää kierrokset noin 5700rpm alapuolella. 6000 tienoille vedättäessä pölähtää aina vaihdossa.

Aiemmin kuitupelti oli kiinni ulompaa nurkista ja ilmavirta nosti helpommin etureunaa keskeltä. Nyt ei vaikuttaisi olevan sitä ongelmaa ainakaan samalla tavalla. Motoparkissa tai muualla pidemmillä suorilla sen tietää tarvitseeko teipata reuna kiinni kuten mattamustassa. Löysin töistä myös toisen lukon tappiin oikeanlaisen mutterin ja se on kunnolla kiinni.

444 -55   245 -90 Englantilainen potilas "B6284T"   245 -90   245 -92 B6304
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer?

Poissa Juho_

  • Grand Luxe
  • *
  • Viestejä: 372
  • vapari
Vs: 245 -90 Englantilainen potilas "B6284T" ja muut puuhastelut
« Vastaus #1108 : 30.05.2019, 09:49:14 »
Lainaus
Atecun laitoin heti kiinni kun bolt-on setti oli jäänyt. Meinasin ensin aloittaa Motronicilla, muttei viitsinyt nähdä vaivaa johtosarjojen kanssa.

En ole mitannut nokkien ajoitusta, enkä vakioilla taida edes viitsiä. Nyt se on nöyrä ajella ja vetää kohtuullisesti. Penkissä ruuvailee siihen missä parhaat lukemat tulee, pääseekö edes vakion lukemiin :D Kattelee tarkemmin sitten ns. kunnon nokilla. E85 saa myös odottaa sitä, että ajaa penkissä ensin 98:lla niin pääsee tekemään paremmin vertailua.
Nojoo, siinä säästyy kyllä paljon turhalta vaivalta ja on jopa säätömahdollisuuksia.
Tai joo toki ostrichilla jotain saa säädettyä (polttoaine/sytkäkartat, kunhan ensin onnistuu niitä tulkitsemaan oikein)..

Juu lähinnä mielenkiinnosta olis kiinnostanu tietää mitä ne ajoitukset nokilla on.
Mut samapa tuo toisaalta, kun penkissä testaa nokkia ajoittaa. O0

98:lla taitaa ainakin motikalla vetää ennakoita alemmas kovin herkästi, mikä selittäisi sen miksi vetää niin paljon paremmin viinalla.

Tuo pölläyttely kuulostaa siinä mielessä tutulta, et miulla kun oli liian pienet öljyrenkaiden jouset (81mm, koska muuta ehjää ei ollut kun kone piti saada kasaan) niin taustapeiliin ilmestyi aina kohtuu reipas sininen savupilvi kun konetta kierrätti yli 6000rpm.
Öljyrenkaat/niiden jouset siis karstoittuneet oletettavasti, tai jumiutuneet uriin.. tai voihan siellä toki olla väljät pytytkin lisänä, mut se lienee mahdollista vain b6304f eli alkupään koneiden kanssa kohtuullisella huoltohistorialla.

Tehoihin se ei vaikuta jos vähän öljyä kuluttaa. :D
Volvo 960 -91 B6304S+ZF 260Z
Volvo 240 -90 B200F+M47 [harrastekäyttis]

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: 5025
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Vs: 245 -90 Englantilainen potilas "B6284T" ja muut puuhastelut
« Vastaus #1109 : 30.05.2019, 19:19:39 »
Eiks formuloissakin syötetä/syötetty öljyä lisätehon saamiseksi ::) Tuo lohko on niin kulunut, ettei sitä kannata jatkokäyttää, 0,22-0,25 kulumaa joka pytyssä. E85:ttä meinasin laittaa radalle lisäksi ihan vaan varmistukseksi.

Jatkoin kevennysprojektia:


Sisustaan jäi/jää etupenkit, kojelauta, kattoverhoilu, kuramatot eteen ja johtosarjat pääosin. Takaluukusta poistin verhoilun, pyyhkijän osat ja lukkomoottorin. Takaovista lähti keskuslukon osat myös. Tämän ikäisessä keskuslukko on integroitu autonjohtosarjaan, joten katkaisin vaan johdot vasemman B-pilarin juuresta. Muutenkin poistin sellaisia johtonippuja joille ei enää ole tarvetta. Keskikotelon osalta jäljelle jäi käsijarrun merkkivalonjohto. Kojelaudan sisältä poistan jossain vaiheessa loputkin keskuslukon osat. Tietysti pitäisi vaihtaa vanhemman auton johtosarja tai tehdä uusi ilman mitään esivalmiuksia jos oikein kevyen haluaa.

Perä nousi niin paljon ylemmäs, että jousista on otettava lisää pois :D Takapenkin alta löytyi peruspaikoista ruostetta jotka pitää korjata. Vasemmalla etupenkin aluskotelon takareunan ja lattian yhdyskohta on korjattava myös.
444 -55   245 -90 Englantilainen potilas "B6284T"   245 -90   245 -92 B6304
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer?

 

TamCar  KKD Motorsport