Elekma  Autoracing

B19-B280 Viritys"reseptit" ja dynolaput

  • 226 Vastauksia
  • 180571 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Teemu R

  • VRCF Ry jäsen 2018
  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 86
  • www.vrcf.fi
Vs: B19-B280 Viritys"reseptit" ja dynolaput
« Vastaus #225 : 09.10.2018, 21:23:25 »
Tulipa oma 940 käytettyä dynossa ennen talviteloille lattoa. Ensikesänä uudistetulla tekniikalla.

Tämänhetkinen:
Vakio B230 FT lohko
Walbro 255lph pumppu
KL-Racing lastut
465cc suuttimet
Malpassi BP-säädin
016 imm 3" rungossa
Timos Motor TD04HL-19T Kopioahdin
3" putkisto kahdella vaimentajalla ilman kattia
KL-Racing mallikohtainen Cooleri ilmastoituun
Täysin vakio 530-kansi T-nokalla
Ahtoja 1,3bar

Volvo 740 TDIC -89(ZBU)(kuusakoski vei), Volvo 245 classic -93(IGE), Volvo 940 B230FT -97(ZGR) ja Volvo 940 B230FK+AW71(GBU)

Poissa hookkan

  • Grand Luxe
  • *
  • Viestejä: 327
  • www.vrcf.fi
Vs: B19-B280 Viritys"reseptit" ja dynolaput
« Vastaus #226 : 19.04.2019, 21:46:13 »
Jokkiskone.
-B200 sorvatuilla männillä,0.2yli dekin.
-40mm dellortot,liian pienillä sisäkurkuilla.
-käretön sytkä
-Vakio venttiili 530Kansi ,laskettu,puristus 12.7
14.6 nostoinen nokka,omaan kuppiin.
-Kanavat kaivellu ammattilainen.
-peltisarja
Pyöräteho.
140.5hv /5986rpm
176.22nm/5328rpm








« Viimeksi muokattu: 19.04.2019, 21:56:40 kirjoittanut hookkan »

 

KKD Motorsport  Samppasport