Race.fi  TamCar

6 Pyttyisten tinakoneiden kannet!

  • 80 Vastauksia
  • 25925 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Paikalla boost

  • Yhteistyökumppani
  • Grand Luxe Touring
  • *
  • Viestejä: 842
  • Lensu Power Shop
Vs: 6 Pyttyisten tinakoneiden kannet!
« Vastaus #75 : 28.09.2015, 08:16:04 »
On.

Itse tein m8  1mm nousulla jengan, laitoin Dellorton kaasuttimen suuttimen ja porasin siihen 3mm reijän. 
1/4 mile 249km/h(ZF  gs6-53dz)
Nopeampi kuin Timo.
Lensupowershop.fi

Paikalla boost

  • Yhteistyökumppani
  • Grand Luxe Touring
  • *
  • Viestejä: 842
  • Lensu Power Shop
Vs: 6 Pyttyisten tinakoneiden kannet!
« Vastaus #76 : 28.09.2015, 09:18:27 »
Itseasiassa suutin on Weberin ilmasuutin numerolla 77201
1/4 mile 249km/h(ZF  gs6-53dz)
Nopeampi kuin Timo.
Lensupowershop.fi

Poissa ässäarpa

  • Grand Touring
  • *
  • Viestejä: 2070
  • -Team Karvavako Racing- Valiomaisteri
Vs: 6 Pyttyisten tinakoneiden kannet!
« Vastaus #77 : 29.09.2015, 01:56:20 »
Kiitos vinkistä. :)

Ps. Itse unohtaisin sen kemiallisen metallin kokonaan.
V70 D5
850 T5
145 T5

Poissa HenkkaJ

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 137
  • TAK ry
Vs: 6 Pyttyisten tinakoneiden kannet!
« Vastaus #78 : 18.02.2019, 13:48:41 »
Pitääkö paikkansa että kaikissa Volvon poikittaisasennetuissa kuusisylinterisissä koneissa on termostaatti kannen etupäässä? Ja siinä missä on termostaatti esimerkiksi RN-vitoskoneessa, eli kannen kyljessä, on kutoskoneessa pelkkä alumiininen letkuyhde.
TAK: Teekkarien Autokerho ry

Projekti: Volvo 960 T6
Käyttis: Volvo S80 T6

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Turbo
  • *
  • Viestejä: 4691
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Vs: 6 Pyttyisten tinakoneiden kannet!
« Vastaus #79 : 18.02.2019, 13:56:10 »
Pitääkö paikkansa että kaikissa Volvon poikittaisasennetuissa kuusisylinterisissä koneissa on termostaatti kannen etupäässä? Ja siinä missä on termostaatti esimerkiksi RN-vitoskoneessa, eli kannen kyljessä, on kutoskoneessa pelkkä alumiininen letkuyhde.
Ainakin kaikissa joissa on normaali jakopää. Reilusti uudemmissahan rakenne on täysin erilainen.
444 -55   145 "Express" -71   245 -90 Englantilainen potilas "B6284T"   965 -93 B6304T
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer?

Poissa HenkkaJ

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 137
  • TAK ry
Vs: 6 Pyttyisten tinakoneiden kannet!
« Vastaus #80 : 18.02.2019, 14:13:29 »
Ainakin kaikissa joissa on normaali jakopää. Reilusti uudemmissahan rakenne on täysin erilainen.

No tätähän tässä uumoilinkin. Skandixilta tarjoavat siis vääränlaisia tiivisteitä tiivistesarjan mukana.

EDIT: Korjasivat tiivistesarjaan oikeat sopivuustiedot. Takavedon yläpään tiivarisarja ei siis sovi etuvetoon.
« Viimeksi muokattu: 19.02.2019, 09:34:02 kirjoittanut HenkkaJ »
TAK: Teekkarien Autokerho ry

Projekti: Volvo 960 T6
Käyttis: Volvo S80 T6

 

Proturbo  Autodiagnoosi