Minkä takia kulmien säätöön? Osa vaihtuu toiseen samanlaiseen (ehjään), eihän siinä mikään muutu.
JK: Edellisen tukivarren vaihdatin n, 5 vuotta sitten, ei tuolloinkaan mitään kulmia säädetty, ja kumit ovatten ok.
No hyvä niin, minulla tosiaan sojotti sen verran eri suuntiin renkaat tukivarsien vaihdon jälkeen että varsinkin oikean puoleinen kului toiselta reunalta "kankaille" aika äkkiä mutta ei ollut iso vahinko sinällään. Jos on vielä hyvät renkaat niin kulmien säätö maksaa yleensä vähemmän kuin uusi rengassarja. Tosiaan kuten mainittu niin ne uudet tukivarret ei ole ihan välttämättä 100% alkuperäisten mitoissa kun niitä tehdään tsiljoona ja muotit vaihtuu tai muuttuu pikkusen.
Sama täällä vm.98, ei näköjään turboissa ole välttämättä 4 pultilla.
joo no en minä niistä mitään tiedä kun en ole omistanut bensaturboa

kun omaan tdi koneiseen katselin uusia niin motonetin katalookissa vaan luki että turbomalleissa yleensä 4 pulttiset.
Joo, kahdella pultilla on tämäkin koussikka.
Sitten taisi olla enemmän valinnan varaa kotimaankin varaosaputkissa, noita 4pulttisia tais olla vaan kallis ja kalliimpi eikä ne kestä sen paremmin kuitenkaan

ens kerralla sitten vaikka autodocilta...