Itse vaihdatin XC:hen juuri tässä kevättalvella etuiskarit kun toinen oli alkanut vuotamaan ja en talvipakkasilla jaksanut alkaa itse harrastamaan. Oon käyttänyt lähikorjaamoa Konalan Motonetin yhteydessä olevaa autokorjaamo Mobiilia, hyvin ovat hoitaneet huollot ja tiskillä ollut hyvää palvelua. Hintaa tuli 1500e mutta samalla meni kyllä paljon muutakin vaihtoon - alapallot, alatukivarret, oikea jarrusatula, joku vetarin suojakumi, koiranluut, raidetangon päät. Iskareiksi tuli sachit ja ylähilppeetkin vaihtu. Jouset tais jäädä vanhat en ole ihan varma. Mutta en kyllä yhtään muista mitä iskarien osuus osineen rempassa oli että en tiedä oliko tästä viestistä nyt varsinaisesti apua... Muistelen että yks iskari oli about 130e kpl niin ehkä 500e luokkaa ja meni samalla kuin tuo muukin remppa. Mutta äkkiähän tuolta korjaamolta kysyy tarjouksen, vaikka sähköpostilla (tai puhelimella), vastaavat kyllä saman päivän aikana.
Sinisellä saa ootella viikkokaupalla että sinne saisi ajan huoltoon ja tuntihinnat on enemmän. Tietty osat on sitten alkuperäsiä, näissä muissa korjaamoissa on hyvä kysellä ennen sinne viemistä mitä aikoovat käyttää. Autotalo Debilissäkin Espoon suunnalla on tullut jotain korjautettua, kyllä sielläkin tunnutaan osaavan homma. Niin ja kun muilla on loppunut neuvot niin sähköongelmissa on Autokorjaamo Kanevalla Heikinlaaksosta löytynyt apu.