Joo kiitoksia. Sillä lähti käymään, kun käänti akselin hahlon suoraan poikittain moottoriin/pumppuun nähden. Siinä missä päädyssä on yksi pitkä viiva. Kokeilin vielä kääntää akselia enemmän myötäpäivään, tietenkin kierrokset oli kovilla ja loppui tyhjäkäynnistä säätövara, en pakkasessa jaksanut alkaa kääntämään enempää, joten kääntelin takaisin.
Todennäköisesti tuo on se isoin ongelma, että kaasuvipu on liian pitkä, siihen on joskus vaihdettu muovisen tilalle metallinen kuula, joka on varmaankin pidempi kuin alkuperäinen. Täytyy lyhentää sen verran että linkku mene stoppariin asti niin luulisi tehoja löytyvän. Nyt jää tosiaan sen 2-3mm irti stopparista. Sen kun saa kuntoon ja jos ei auta, niin kääntelen booria vähän lisää ja säätelen sitten kylmäkäynnit ja tyhjäkäynnit kohalleen.