Kohta seon taas vuos menny viime päivityksestä,

, homma eioo juurikaan edistynyt, tässä pari kuukautta pallotellu ajatusta jos laittas vaa roippeet myyntii ku tahtoo tätä projektinpaskaa kertyä mutta motivaatiota ei niinkään..
No aniways pari viikkoa sitten tuli ysistä napattua kone pois ja vaihdettua autossa ollut m46&vp&kardaani rikkinäiseen m90&vp ja kardaaniin josta kuulemma 3 syncrot solmussa, pitää vähän tutkia jos tosta sais tehtyä vielä laatikon pienemmällä vaivalla vrt. bemarin lootan asennus, joka taitaa olla ainoa järkevä vaihtoehto, mutta katsotaan.. keppitelineen saan ainakin m90:sestä.
Tänään tuli myös aloteltua S70 purkaminen sisältä, ennen aloittamista kokeilin käynnistää, startti pyörii kivasti mutta käynnistyminen nihkeetä ja lähtee ainoastaan käyntiin kun hetken sahauksen jälkeen moottorin luvatessa painaa kaasupoljinta 50-70% jolloin lähtee ja käy nätisti mutta sammuu heti alle 1000rpm kierroksilla, eli kierroksilla toimii mutta tyhjäkäynnillä ei, pitää PA-suodatin kokeilla vaihtaa jos sitten kävisi nätimmin, vika tullut siis seisonnan aikana.
Sisältä tuli siis irroitettua kojelauta ja liittimet irroteltua, purkamisen jälkeen moottorikin hyrähti käyntiin eli vielä ei olla ryssitty mitään totaallisesti.
Laitetaan vielä pieni yhteenveto mitä alkaa olemaan kasassa swappia varten
- PRV etuvakaaja
- 3.31 perävälitys
- Muokattu öljypohja
- Muokattu öljynimuputki
- M90+keppiteline
- D24 imusarja
- TDI pakosarja
Puuttuu
- Moottorikannakkeet
Nuo nyt äkkiseltään tuli mieleen, toki välijäähdytin, jäähdytin, ahtoletkut ovat vielä kysymysmerkki mutta katsellaan..
Loppuun kuvat:


