Eli kyseinen potilas tuli minulle toissapäivänä, oli asennettuna evryä ja ahtomodia vähän miten sattuu..toinen konepellin alla ja toinen oli vedetty jopa vänkärin jalkatilaan asti.. Savusi niin perhanasti kun olivat paikallaan ja moottorin vikavalo paloi.
Nyt otin kummatkin potikkaviritelmät pois ja työntää mustaa silti putken täydeltä kun kiihdyttää? Vikavalo myöskin vielä palaa vaikka koitin starttailla uusiksi ja ajella josko sammuisi, mutta ei. Tehot tuntuu olevan suhtkoht tallessa. Ahtomittaria en ole saanut vielä asennettua joten paineita en tiedä.
Kaikki letkut säätimille ja antureille katsottu läpi, egr oli tukossa mutta otin auki, jolloin vikavalo "moottorinohj. systeemi seuraavassa huollossa" tms. hävisi ilmoitustaululta.
Ahtopaineen säädintä kokeilin puhdistella, onko normaalia toimintaa että kuvassa olevissa letkuista sininen ja keltainen kulkee ilma läpi? Työnsin siis bräkleeniä läpi puhdistusmielessä mutta ei kummentunut siitä vedot tai savutus.
Minkäslainen se map anturin nippa / letku on näissä, meneekö tukkoon jos egr on ollut käytössä?
