Volvo XC 70 D5 automaatti: ensin kuului risteyksessä käännyttäessä pamaus (klonk, niinkuin iso kivi renkaan alta), jonka jälkeen alkoi täristää. Tärinä tuntuu myös paikoillaan ollessa, eli ei ole vetopuolelta. Tyhjäkäynnissä ei juurikaan, kiihdyttäessä pahenee, n. 1700-1800 rm ei juurikaan, moottorijarrutuksessa rullatessa taas täristää. Vikaehdotuksia on turbon imuputki, turbiini, moottorin kumit yms. Tärinä resonoi todella voimakkaasti koko autossa.
Tänään auton alla ryömiessä huomioita, imuputken takimmainen kannakekorva murtunut poikki, moottorin ylätukikumi revennyt, turbon imupuolen putki heiluu hieman turbon juuresta. En oikein usko että tuo kannakekorva olis syy moiseen, ja tuo moottorin kumikin, vaikuttaa varmaan jotain, mutta tuskin noin paljon.
Onko kenelläkään ollut vastaavaa, ettei tarvitse kaikkea uusia radiosta lähtien?