Sorry, jos aiheesta on jo topic, nyt-vaan-on-kiire. Mittaristo kertoi, että jotain pimeänä (kera huutomerkkivaroitusvalon), tekstinä oli jotain valoista. Ajattelin, että joku polttimo pskana ja jatkoin ajoa. Pysäköidessäni hallissa tajusin, että molemmat ajovalot pimeänä. Sulake tuli ekana mieleen, jolla epikriisillä tilasin ajan paikalliseen huoltamoon (koska on niin veemäinen homma vaihtaa itse). Pojat siellä tökkivät sähköruuvaria vaikka ja mihin, diagnoosina rikkonainen valokatkaisija (ei tullut sähköä proppuihin). Olin foorumeilta lueskellut vastaavista oireista ja niiden perusteella paukutellut ratinalustaa ihan huolella, mukaanlukien muut ensiavut. Jäimme vartoilemaan tietoa uuden katkaisijan hinnasta. Korjaamon isäntä soitti sitten perään ja oli itseni kanssa samoilla linjoilla sen suhteen, että kyllä tämä voisi joku tyyppivika olla, eikä katkaisija nyt ihan välttämättä ole se syypää.
Ensi viikolla menossa uudestaan pajalle, siihen mennessä lupasin itse huudella täällä ja selvittää, onko moiseen sellaisia "obvious" -syitä muilla?
Xenonit on paikallansa. Huutomerkkivaroitusvalo sammui huolatmolla käydessä.
-Mia
PS. Kuukausi sitten sammui ajosta ja foorumin keskusteluista löytyi vika -> konehuoneessa johtonippu sulanut. Kiitokset siitä neuvosta