Aloittajan "Polar63" harmeja lueskellessa ja sen jälkeen muiden hokaamaa ratkaisua asiaan tulee kyllä mieleen, että jos nuo pumppujen vaihdot on tehty ns. ammattitahon toimesta lienee lähes päivän selvää, että väkevä reklamaatio on paikallaan ja jonkintason korvaus enemmän kuin perusteltua. En moista kyllä hyväksyisi, en todellakaan.
Tietämättä, mitä nuo pumput tai koko tehostinsysteemi näissä nykyvehkeissä kestää, on kuitenkin oma käsitys, että ainakin tuon 300 tkm tai enemmänkin, sillä tuskin tuo pumppu on todellakaan ensimmäisten vaihtoa vaativien varaosien joukossa.
Arvelisi listalla olevan keulilla esim. vesipumppu, laturi, startti jne.
Tietysti ei pitäisi vertailla autoja ja AUTOJA, mutta tuossa pojalle "harrasteautoksi" antamassani 945T(kp)-97, ajettu nyt n. 332 tkm ovat vielä nuo mainitsemani rekkulat alkuperäiset, jarrulevyt vaihdettiin n. 295 tkm:ssä, eka pakoputki 168 tkm:ssä jne. Alkuperäisiä vielä iskarit sekä kaikki alustan osatkin orkkiksia ja katsastusjumalan hyväksymät, mutta kyllä aika saaneen makuinen oli ajofiilis, kun sitä viime kesänä kokeilin, ns. raippaa on tainnut viimeaikoina saada kyllä urakalla

Auton ostin hiukan alle 3-vuotiaana 105 tkm ajettuna ja täydellä huoltokrjalla eikä ainakaan missään dokumenteissa käy ilmi, että mitään noista olisi koskaan vaihdettu.