Meillä -01 2.3 T5 nyt 258tkm ajettu ollut kohta kolme vuotta. Tässä alkupään S60/V70 on heikoimmat kohdat magneti marellin kaasuläppäkotelo ja mikäli automaatti geartronic ( jos huoltamaton ) joka meillä oli jo uusittu.
Geartronic pitää ottaa selvää onko öljyjä miten tai milloin vaihdettu, manuaalissa kytkin muuten toiminta.
Oliko jossain vm -03 muuttunut boschin kaasuläppäkoteloon jota paremmin saatavana..
Täristäminen koeajossa, vetareita näissä menee.
Edelllisellä meidän oli juuri uusittu takaiskarit, koko geartronic, jakopää + vesipumppu. Meillä mennyt vaihtoon hu 803 soitin ( cd puoli hajosi), pari puolaa, imm ,etuiskarit, ylätuet ja kääntölaakerit, alapallot, takapönttö, käsijarrukengät, rekisterikilvenvalojen johtosarja, toinen umpio, etuvilkkujen kannat , öljykorkin tiiviste, ohjaustehostin säiliönkorkki, öljyjäähdytin o- renkaat, kuskinoven tiiviste sekä turbiinin nopeustietoanturit. Poistettu lampunpesurit kokonaan.
Varalla jo hankittu oikeanpuolen vetari ja pakosarjan tiivisteet kun täysin kylmänä hiukan fuskaa.
Ollut hyvä hankinta ja emäntä tykkää, hintakin oli ostaessa silloiseen pyyntitasoon nähden hyvin edullinen. Moottoriin öljyt+ suodatin vaihdettu 10tkm/ 1v ja pysyy välin hyvin max tasolla.
Ps. Vvt - pyörä kannattas kuulostella ja kattella ettei vuoda.