Takana pitkittäistukivarren etuhelat menevät vaihtoon aika nopeasti. Parannettu/suojattu versio kestänee pidempään. Näistä on juttua foorumilla paljonkin.
Meillä vaihdeltiin kaikki raidetangon nivelet joskus 300 tkm kohdalla. Hammastanko itsessään oli tosin väljä, mutta sitä ei vaihdettu, vaan koko auto 340 tkm ajettuna.
Etuiskareitten yläpäät väljistyvät ja rupeavat kolisemaan. Nekin piti vaihtaa joskus about 300 tkm paikkeilla. Etupyöränlaakeritkin piti vaihtaa kertaalleen. Eka taisi mennä 250 tkm kohdalla.
Alapallon saa kyllä vaihdettua erikseen.
Luonnollisesti kaikki em. remontit pitää tehdä laatuosilla. Jos laittaa jotain professional parts of swedeniä, niin niitä saa sitten vaihdella joka syksy.