Proturbo  Autodiagnoosi

Aurauskulmien ja camberin säätö?

• 4 Vastauksia
  • 1719 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa J.partsi

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
Aurauskulmien ja camberin säätö?
« : 25.09.2020, 20:47:56 »
Oikee etunen on aika pahasti kulunut ulkoreunasta alatukivarren ja vakaajan puslien vaihdon jälkee.

Kyseessä 2000 v70 awd mk1, pystyykö tähän itse säätämään noi esim iskarin yläpultin reikien suurennuksella (camber) vai pitääkö hankkia camber pultit?

Mitää ihme hilavitkutin työkaluja tallista ei löydy vaan hylsy/ lenkki sarjoja, vatupassi suorakulma jne...
« Viimeksi muokattu: 26.09.2020, 12:20:15 kirjoittanut Acke »

Kankikari

• Vieras
Vs: Aurauskulmien ja camberin säätö?
« Vastaus #1 : 25.09.2020, 21:21:51 »
Helpointa ja halvinta säädättää kulmat ammattilaisella.
Ite voi tehdä senverran että ruiskii säätöosien pultteihin ruosteenirrotusainetta. Niitä on edessä ja takana.

Poissa jak900

• Turbo
  • www.vrcf.fi
Olisko kuitenkin auraus kulmat pielessä?
Mitkä tukivarret? Mulla oli työn alla volvo missä autodocilta tilatut alatukivarret ja niissä oli takapuslan reiät väärän kokoiset, pultit holkkasivat reiisään ja sitä kautta kulmat persiillään.
« Viimeksi muokattu: 25.09.2020, 21:27:44 kirjoittanut jak900 »

Poissa J.partsi

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
Vs: Aurauskulmien ja camberin säätö?
« Vastaus #3 : 25.09.2020, 21:44:51 »
Tässähän rupee pikku hiljaa pääsee volvouteen sisään eli kaikki turaaminen  on hiton hankalaa vs trumppilan peleihin verrattuna  :D

Poissa J.partsi

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
Olisko kuitenkin auraus kulmat pielessä?
Mitkä tukivarret? Mulla oli työn alla volvo missä autodocilta tilatut alatukivarret ja niissä oli takapuslan reiät väärän kokoiset, pultit holkkasivat reiisään ja sitä kautta kulmat persiillään.
Neli pulttiset proparts sweden skruvatista tilatut ja ihan tiukoilta tukarin puslat tuntuu, (ei seksuaalisessa merkityksessä)
Juu, perjantai on ja sihi juomaa tölkistä on maisteltu <Kippis>

Kulkukoira  Proturbo