Samaa mieltä kulmamiehen kanssa.
Varoittava esimerkki, ei tosin D5 vaan ihan 10v bensakone:
Tuttu oli pidempään kuunnellut että moniurahihnan kiristin pitää hiukan ääntä. Oli kysynyt uuden hintaa mutta oli niin kallis ettei ollut raaskinut ostaa, joten jatkoi vain ajelua vanhalla ja ajatteli että hajoo kun hajoo, eihän se moniurahihna mitään hajota katketessaan. yhtäkkiä ääni oli loppunut ja mies ajatteli että no niin, nyt se korjaantui itsestään. No ilmeisesti se oli siinä vaihessa leikannut kiinni se kiristimen laakeri ja rohina loppui siksi. No kohta oli moniurahihna jakoremmin välissä. Tulos: venttiileitä poikittain palotilassa, kaikki männät, kansi yms entisiä. Käytetty vaihtokone tilalle, noin 1000e plus työt.
Tuumasi vaan kun velipoika siihen vaihtoi konetta, että ei se kiristin nyt loppupeleissä niin kallis ollutkaan

Ja itse vikaan: itse kokeilisin niin että moniurahihna pois päältä ja sitten pyörittelemään kaikkia rullia käsin ja kuuntelee ja tunnustelee mikä rahisee, jyrisee, hakertaa tms.